Ovidia2 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Mats Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei, Ovidia2. Bruk av lys for å "modellere" / framheve kroppselementer som er assosiert med trening eller idrett er krevende, og forutsetter at fotografen har gode kunnskaper i anatomi. Jeg synes at du har gjort et glimrende arbeid med dette bildet, der blant annet lårmuskelen, - Musculus Quadriceps femoris, avtegner seg fint på lårets framside. Bildet som helhet er tiltalende, med god skarphet og varme farger. Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Tusen takk Albert Andersson! Ser at du er fagkyndig på dette området så gøy! Ja dette er et litt uvanlig motiv for meg da jeg har tatt mest bilder av damer.. Må gå litt nye veier også og det er mennesker jeg liker å fotografere.... MVH Tove Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Likte meget godt lyssettingen du har brukt for å fremheve den muskuløse kroppen, men også den fine fremhevingen av hodet/ansiktet (synes å være litt skarpere enn kropp p.g.a blendervalg), noe som gjør at det blir dybde i bildet, det er sjeldent å se i slike bilder, og en av grunnene til at jeg, sammen med lys/skygge og farge likte dette bildet....kledde også sin til dels midtstilte plassering i bildeflaten. mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Hjertelig takk for den flotte tilbakemeldingen fra deg Ulv! Det er gøy at noen liker ting man gjør særlig når det er på litt nye måter... menn er jo ikke noe jeg har fotografert mye så jeg ville gå litt utenfor mitt vante mønster her... overfører mest min vanlige måte å fotografere på men byttet ut objektet God helg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg