Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg driver og slanker meg, fordi jeg har så stor mage. Når jeg treffer på gutter/menn med en spesiell hårsveis blir jeg nesten gele i knærne og skjuler rumpen min med jakka og om det er en stolpe der gjemmer jeg rumpa mi bak den. Jeg må ha tatt av noen kilo siden den stramme dongreybuksen er blitt løsere og større på meg. Jeg ønsker å ikke ha det noe godt i psyken min. Jeg ønsker å slite, sån som jeg gjorde før. Da var jeg i min verden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er veldig mange som henger seg opp i hvordan kroppen deres ser ut, og er flau over kroppen sin. Det leder ikke til noe godt. Ikke tenk på det! Anonymous poster hash: 842a6...3c5 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Det er bare det at jeg må slanke meg for at de skal se meg være slank. Samtidig så tør jeg ikke vise meg til dem. (Guttene/mennene med spesiell hårsveis) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Begynn med trening hvis du ikke har gjort det allerede. Det hjelper deg med selvbildet, samt å gjøre kroppen slankere Ble nysgjerrig på hvilken hårsveis det er snakk om? Endret 7. november 2013 av Laughing Madcap 4 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Begynn med trening hvis du ikke har gjort det allerede. Det hjelper deg med selvbildet, samt å gjøre kroppen slankere Ble nysgjerrig på hvilken hårsveis det er snakk om? Hårsveisen er Frodo hårsveis. Frodo hårsveis for meg symboliserer slankhet. Jeg går på trening en gang i uken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Type den ene ylvisbrøderen? Er du et nettroll? ja. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Type den ene ylvisbrøderen? Er du et nettroll? ja. jeg er ikke et troll, og jeg troller ikke. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er veldig mange som henger seg opp i hvordan kroppen deres ser ut, og er flau over kroppen sin. Det leder ikke til noe godt. Ikke tenk på det! Anonymous poster hash: 842a6...3c5 Det er ingen vits å be noen som bryr seg om kroppen sin om å slutte å gjøre det. Det er som å be en som liker å se på film om å slutte å like å se film. Eller som å be deg om å slutte å like det du liker best. Det går bare ikke Type den ene ylvisbrøderen? Er du et nettroll? ja. Klapp igjen om de jævla trollgreiene dine 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Klapp igjen om de jævla trollgreiene dine Ro ned da, TS sier bare masse ting som ikke gir mening. "Jeg ønsker å ikke ha det noe godt i psyken min. Jeg ønsker å slite, sån som jeg gjorde før. Da var jeg i min verden". Altså, med mindre dette er trolling, så er vedkommende psykisk syk, da har han to alternativer: 1. Legge på seg og bli glad 2. Dra til psykolog Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Jeg klarte ikke å unngå å spise snop i dag. Søtsuget var for sterkt. Som straff til meg selv skal jeg droppe kvelds i dag. Jeg har heller ikke spist middag. Jeg skal til psykiater 14 november. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er du gutt eller jente? Hva slags kropp ønsker du? Vil du bli sunnere, eller betyr utseende alt? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Er du gutt eller jente? Hva slags kropp ønsker du? Vil du bli sunnere, eller betyr utseende alt? Jeg er jente. Jeg ønsker sån kropp hvor man kan se konturen av ribbebeina mine når jeg strekker armene opp. Utseendet betyr alt. Jeg var så slank i 2005, men så sprakk det desverre. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ro ned da, TS sier bare masse ting som ikke gir mening. "Jeg ønsker å ikke ha det noe godt i psyken min. Jeg ønsker å slite, sån som jeg gjorde før. Da var jeg i min verden". Altså, med mindre dette er trolling, så er vedkommende psykisk syk, da har han to alternativer: 1. Legge på seg og bli glad 2. Dra til psykolog Hva om han er psykisk syk da? Er det greit å slenge dritt og kalle noen for troll bare fordi noen er psykisk syk? Vær så snill. Bare ta deg sammen 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fasting over kortere perioder kan funke bra, men det forutsetter at du kutter ut all form for godteri bortsett fra på lørdager. Det som er skummelt er at kroppen for mindre energi, du kan få hodepine og bli utbrent, i slike tilfeller er det viktig å spise for å komme seg. Tren mer. 2-3 ganger i uken er fint, styrketrening er fint, jogging er fint. Spis før og etter trening, proteiner og nøtter/avokado (sunt fett). Veldig viktig med mat før for å ha energi til selve treningen, viktig med mat etter trening for å få noe ut av treningen. Kutt ut snop og brus, klarer du ikke det, klarer du ikke å bli slank heller. Genene spiller nok ikke på lag med deg.. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Saken er at jeg spiser snop opp til 2 ganger i uka og jeg tar allikevel av. Buksa mi er blitt større ivertfal. Jeg eter 2-3 ganger avogtil til dagen, og noenganger 4 måltider til dagen. Avogtil veger jeg 77 og avogtil 79. Det går sån opp og ned, men mamma sier at hviss jeg slanker jeg mer nå så blir jeg stygg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Moderatormelding Hold dere til tema folkens, diskusjon rundt ALT annet enn det TS spør om er off-topic. Og det slutter NÅ 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er du som må leve med din egen kropp, så gjør det du ønsker.Når det er sagt så vil selvtillit ha mye mer innvirkning på om du veier 5 kilo mer eller mindre..Forøvrig; tenk å spise rent. Rene matvarer er kjøtt, fisk, grønnsaker, salat, helst ikke noe som er blitt jobbet noe særlig med som ost, pølser, godteri, potetgull, osv.. LITT usunne matvaner er OK, men hold det til en liten mengde på lørdag. Ikke kjøp usunne matvarer, out of sight out of mind!Øk din treningsmengde, løp deg gjerne turer når du finner tid (istedet for å sitte på sofaen og daffe og stappe i deg sjokolade og sånt, f.eks, jobb søtsuget av deg ved å ta deg en tur). Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Og jeg går å tenker på det å være psykisk sjuk og puste tungt om nettene hele dagene. Dette fikk jeg for meg for en uke siden. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Det er du som må leve med din egen kropp, så gjør det du ønsker. Når det er sagt så vil selvtillit ha mye mer innvirkning på om du veier 5 kilo mer eller mindre.. Forøvrig; tenk å spise rent. Rene matvarer er kjøtt, fisk, grønnsaker, salat, helst ikke noe som er blitt jobbet noe særlig med som ost, pølser, godteri, potetgull, osv.. LITT usunne matvaner er OK, men hold det til en liten mengde på lørdag. Ikke kjøp usunne matvarer, out of sight out of mind! Øk din treningsmengde, løp deg gjerne turer når du finner tid (istedet for å sitte på sofaen og daffe og stappe i deg sjokolade og sånt, f.eks, jobb søtsuget av deg ved å ta deg en tur). Ok. Jeg skal prøve. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Og jeg har det sån at jeg blir veldig ofte besatt av noen spesielle tanker. Som å bli sett på av lemuren fra Madagaskarfilmene bildene når jeg er sjuk med feber og bli sett av ginormica bildene når jeg er psykisk sjuk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå