Xeesi Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Singleplayer BF4 tok meg "hele" 4 og en halv time å spille gjennom (på easy). Syns ikke det er verdt å bruke over 400,- på ett spill som er så kort… Jeg kjøpte spillet for multiplayerdelen. Endret 9. november 2013 av Xeesi Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Singleplayer delen av Battlefield 4 fortjener maks en 4/10 og heller mer mot 3/10. Makan til horribel og kort opplevelse har jeg aldri vært borti før. Masse scripting og haugetalls av scriptbugs gjennom hele spillet. For ikke å snakke om hvor nedlatende squadmedlemmene dine er mot deg. Trodde Recker ble plassert som squad leader, men i mine øyne virker han mer som et barnehagebarn som følger ordrene til de andre squadmedlemmene. AI for disse squadmedlemmene er også helt på jordet. De fyrer skudd ut i løse luften om du ikke assigner targets. Og når de først får targets å skyte på treffer de aldri. Jeg tror jeg telte 15 squad member kills gjennom hele campaign der jeg sikkert sto for godt over 1000 kills selv. Hard i dette spillet er også langt i fra vanskelig. Du kan enkelt stå å fyre skudd rett mot fienden uten cover i en god stund uten å bli truffet. De burde holde seg langt unna singleplayer i fremtiden, for dette her er helt på jordet. Makan til makkverk av en singleplayerdel fra dice. Gå å grav deg ned a Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg er en slik retard som eventuelt skal spille Battlefield (og Call of Duty) for singleplayer-delen.. Bryr meg nada nix om multiplayer.. Som regel venter jeg på et godt salg på Steam og går igjennom dem da.. Ikke ferdig med BF3 enda, heller.. Haster ikke! Øh, javel? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Javel?! Det var en fyr som lurte på hvem retard som spiller BF kun for singleplayer.. Jeg svarte.. Hva mer ønsker du av posten min? 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Har vært litt frustrasjon med serverene som klikker i vinkel, samt en elendig hitdetection, men alt i alt synes jeg BF4 er en klar forbedring av BF3. Ytelsen i spillet er vel det som overasket meg mest. Ligger konstant over 120fps på high settings med GTX 660TI SLI og en lett overklokket I5 3570K. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ikke alle skytespill trenger å finne opp kruttet på nytt. Lenke til kommentar
Fush. Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 I starten av artikkelen; "Kuletreff som ikke registreres skaper irritasjonsmoment, og det å dø lenge etter at du har kommet i dekning har en ødeleggende effekt på spillfølelsen." Dette gjør spillet irrelevant som skytespill. Sikkert flott med pen grafikk og "fine farger", samt en god historie som fortelles, men i sjangeren "first person shooter" er spillet automatisk en 2, maks 3 av 10 om de helt grunnleggende elementer som å skyte og å treffe ikke fungerer.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Ja er det noe som er irriterende i et kompetitivt multiplayerspill, så er det når man blir drept fordi spillet gjør en feil du ikke kan noe for. Endret 7. desember 2013 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 I starten av artikkelen; "Kuletreff som ikke registreres skaper irritasjonsmoment, og det å dø lenge etter at du har kommet i dekning har en ødeleggende effekt på spillfølelsen." Dette gjør spillet irrelevant som skytespill. Sikkert flott med pen grafikk og "fine farger", samt en god historie som fortelles, men i sjangeren "first person shooter" er spillet automatisk en 2, maks 3 av 10 om de helt grunnleggende elementer som å skyte og å treffe ikke fungerer.... Sånn har det vært i BF-spill i maaaaaange år. Dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå