acornia Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg synes enspiller delen i CoD er alt for kort (likevel 100 ganger bedre enn battlefield). Jeg har ingen interesse i å spille multiplayer. Finnes det nye campaign for noen av CoD spill, eller kan noen anbefale noen fps med en lang campaign? (dvs noe som ikke spilles gjennom på en ettermiddag) Jeg har spillt gjennom HL2 og quake2 i sin tid, lages det noe slikt for tiden? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg synes enspiller delen i CoD er alt for kort (likevel 100 ganger bedre enn battlefield). Jeg har ingen interesse i å spille multiplayer. Finnes det nye campaign for noen av CoD spill, eller kan noen anbefale noen fps med en lang campaign? (dvs noe som ikke spilles gjennom på en ettermiddag) Jeg har spillt gjennom HL2 og quake2 i sin tid, lages det noe slikt for tiden? Jeg syns ihverfall at Far Cry 3 er ekstremt bra, tar en god stund og spille gjennom dette spillet også Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg synes enspiller delen i CoD er alt for kort (likevel 100 ganger bedre enn battlefield). Jeg har ingen interesse i å spille multiplayer. Finnes det nye campaign for noen av CoD spill, eller kan noen anbefale noen fps med en lang campaign? (dvs noe som ikke spilles gjennom på en ettermiddag) Jeg har spillt gjennom HL2 og quake2 i sin tid, lages det noe slikt for tiden? Bioshock-serien, Borderlands-serien, Far Cry 3, Crysis-serien, eller Fallout 3. Ta også en titt på Bulletstorm. Kanskje ikke så veldig langt, men hysterisk morsomt! Kos deg Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Hva slags FPS singleplayer spill er det du er på utkikk etter? Sandbox eller litt sånn scripted sånn som CoD singleplayer delen? Jeg kan anbefale Far Cry 3 hvis du liker sandbox FPS spill. Endret 16. desember 2013 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå