StigØyvann Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er tøffe tider for dedikerte småkameraer.Salget av kompaktkameraer stuper Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg er egentlig mest overrasket over at nedgangen ikke har begynt før. 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Sikkert ikke mange som er overrasket over dette. Det er jo omtrent som forventet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Som ventet! Og at Japan er spesielle, vet vi også.... PS! Har dere forresten statistikken for lille Norge? Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja uventet er det bestemt ikke. Særligt den lave ende af kompaktkameraerne er jo helt oplagt til at blive overtaget af 'kameratelefoner', og tilsvarende med de 'superflade' med spejl og optik 'på langs' i kamerahus. Men tror stadig der er en niche for 'slæbbare' kameraer med bedre egenskaber end der kan klemmes ned i mobiler (meget zoom og lysfølsomhed). Men det er spørgsmålet om markedet er stort nok til at det kan bære en produktion med priser som vi er villige til at betale... Mit Fuji F900exr er i en størrelse hvor det er til at holde ud at slæbe med sig i det daglige, og der er et godt stykke ned til kvaliteten på hvad min mobil kan lave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg