MohWarfighter Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skal kjøpe Ghost på en av dem. Ikke tenk på grafikken. Bare gameplayen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 For øyeblikket har Ghost en hel del problemer på PC og fremstår som en særdeles dårlig konsoll port. Blant annet krever det at du har et minimum av 6 gb ram for at det i d heletatt skal fungere . Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Gameplay er vel likt på begge. Kommer nok an på hva du liker å spille med, mus/tastatur eller gamepad. Evt hvor du har flest venner som spiller, om du er en slik person som liker å sosialisere med andre når du spiller. Endret 7. november 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kjøp heller BF4, hvis du ikke allerede har det da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Det varierer litt, jeg føler jeg har mer kontroll med en mus men om jeg skal være helt ærlig så treffer jeg like dårlig som med en kontroller Om du har mestret kontrolleren så kan en være ekstremt god, noe en ser klart i kamper og på fks Youtube klipp. Personlig så går jeg for konsoll versjonen med Ghosts. Har bare ikke bestemt meg helt for om det blir XBO eller PS4 enda. Endret 7. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Useriøse innlegg har blitt slettet. Vennligst hold dere til tema! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 du må også huske at pc versjonen kommer til å inneholde så mye hacking at det ikke blir gøy å spille. det blir det ikke på konsoll Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja dessverre så er det vel bare spørsmål om tid før det blir juksing på PC versjonen. Har vært det hvert eneste år...men var ikke fult så mye i Black Ops 2 synes jeg. Mulig jeg bare var heldig... Men slikt slipper en vel helt på konsoll. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Per dags dato anbefales ikke PC-versjonen, da den har ekstreme problemer med stuttering og lag comp. Ja dessverre så er det vel bare spørsmål om tid før det blir juksing på PC versjonen. Har vært det hvert eneste år...men var ikke fult så mye i Black Ops 2 synes jeg. Mulig jeg bare var heldig... Men slikt slipper en vel helt på konsoll. Etter det jeg har lest er Modern Warfare 2 på PS3 hacka ihjel. Forskjellen på PC og konsoll er hovedsakelig at det er flere juksere og "hackere" på PC, men konsekvensen er større på konsoll. På PC kan man ta backups av alle data. Endret 7. november 2013 av Dellers Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg møtte aldri noen som brukte hacks i mine 500-og-noe timer i Black Ops 2 på PC, blir spennende å se hvordan det blir med Ghosts. Argumentet med at brøkdelen av PC-spillere er hackere blir tynt når man hadde et så suksessfullt år med Treyarch. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Treyarch synes å ha god peiling på det med å stenge ute juksemakere. Spillet hadde vært fullt av juksemakere om det var mulig. Se på Modern Warfare 2 nå f.eks., 7-8000 spillere maks og det er knapt mulig å finne en normal lobby. Litt irriterende at Treyarch er så gode på det der, for jeg synes spillene deres er grisekjedelige. Teknisk fungerer de som regel bra, men det er ikke moro. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nå er det en stund siden jeg spillte noe CoD, det siste var vel Black Ops 1. Hackere var det no i ny og ne, men av ren natur velger jeg å kjøre FPS på PC og bil/rpg og adventure ol. på konsoll. Rett og slett fordi det føles rett for min del. Men som sagt om du ikk har hardwaren blir jo valget enkelt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Gameplay er vel likt på begge. Kommer nok an på hva du liker å spille med, mus/tastatur eller gamepad. Evt hvor du har flest venner som spiller, om du er en slik person som liker å sosialisere med andre når du spiller. Vel, spiller du på konsoll MÅ du bruke kontroll. På pc KAN du bruke kontroll. Nå har jeg aldri tenkt å prøve ghosts, så kan ikke svare på spørsmålet Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vel, spiller du på konsoll MÅ du bruke kontroll. På pc KAN du bruke kontroll. Nå har jeg aldri tenkt å prøve ghosts, så kan ikke svare på spørsmålet Du trenger absolutt ikke å bruke kontroll på Konsoll, dette har jo folk brukt tidligere Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har ikke spillt siste cod, men kan tenke meg at det er best på konsoll som med alle andre fps. Lenke til kommentar
RolfAronsen Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 FPS er alltid best på PC etter min mening fordi det er helt forferdelig å styre hvor man ser med en kontroller, foretrekker helst datamus. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Har ikke spillt siste cod, men kan tenke meg at det er best på konsoll som med alle andre fps. Tar det du sier her som et forsøk på en spøk Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Tar det du sier her som et forsøk på en spøk Mener det. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Mener det. Hver sin smak da med andre ord. Selv mener jeg at du har minst 1000x mer presisjon med mus og tastatur og ikke minst view distance på en pc enn det du har på konsoll idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå