AfterGlow Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Endelig blir det enklere å luke bort ugresset.Nå får YouTube ryddigere kommentarfelt Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 7. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2013 Veldig positivt vinkla artikkel med tanke på at dei vil tvinge samtlige YouTube-brukarar over på G+. 13 Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Indeed. Derimot så tar det vel berre eit par minutter å opprette ein fake G+ profil, så da er man like langt. Fine sensurverktøy for den som publiserer videoen da. 2 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Denne dritten suger, får rød "varsel" da jeg etter 10-20min klarte å få YT kontoen vekk fra G+. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg synes det er irriterende at de vil tvinge meg til å slå sammen en konto for G+ (som jeg ikke vil ha) med Youtube-kontoen min. Jeg synes det bør være frivillig om en skal bruke G+ eller ikke. 7 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 hurra. blir fint med relevante kommentarer nå. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Veldig positivt vinkla artikkel med tanke på at dei vil tvinge samtlige YouTube-brukarar over på G+. Personlig synes jeg det er en liten pris å betale for å (forhåpentligvis) slippe all spam. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg får nesten ikke lov til å se videoer logget inn lenger. Får opp en rute med: "Hvilket navn vil du bruke?" Uansett hva jeg velger der, er neste steg: "Det opprettes en ny side for kanalen din på Google+." Og så må jeg godta Google+ sine vilkår. Jeg ønsker ikke å ha noen G+ profil eller noen side for kanalen min der. Trykker jeg X og prøver å spille av videoen popper den ruten opp på nytt. Må hamre f5 noen ganger til den gir opp. Man ser G+ er desperate... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Flott, nå kan jeg ikke kommenterer uten å lage meg en jævla google+ konto, FAEN ta Google. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Jeg må si at jeg skiter i/ ikke bryr meg om G+ greiene, MEN jeg håper virkelig ikke kommentarkrigene blir vekk, det er jo det beste med mange videoer.... Edit; Skriveleif.. Endret 7. november 2013 av blablabling Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Slo sammen for lenge siden. Har ikke sett noe til G+ om jeg ikke har aktivt lett etter det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Oi, så nå vil de slette kontoen min på YouTube dersom jeg ikke vil ha G+.. Jævla drittsekker Google har blitt. Verre brukervennlighet skal du faen med lete lenge etter! Endret 7. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, fyfaen, heller troll og bøller enn en masse jævler som tagger hverandre. Det holder med de på facebook. 1 Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har ikke orket å sette meg i Google+ enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, fyfaen, heller troll og bøller enn en masse jævler som tagger hverandre. Det holder med de på facebook. Mhm.. Nå kan du ikke engang kommenterer uten å koble til det jævla drittet. Føler jeg bare må boikotte YouTube ved å slette kontoen min nå... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Oi, så nå vil de slette kontoen min på YouTube dersom jeg ikke vil ha G+.. Jævla drittsekker Google har blitt. Verre brukervennlighet skal du faen med lete lenge etter! De vil kun slette det du har knyttet opp til G+-kontoen på Youtube. Har du beholdt brukerprofilen din på Youtube og ikke komblet den med G+ beholdes dette. 1 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Mhm.. Nå kan du ikke engang kommenterer uten å koble til det jævla drittet. Føler jeg bare må boikotte YouTube ved å slette kontoen min nå... Jeg har bruker på YT, må jeg koble den til google+ nå for å kommentere?? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Oi, så nå vil de slette kontoen min på YouTube dersom jeg ikke vil ha G+.. Jævla drittsekker Google har blitt. Verre brukervennlighet skal du faen med lete lenge etter! Gjorde dette nettopp. Det du gjør er at du går inn på youtube-kontoen din og tar vekk sammenslåingen av kontoen (merk, youtube-kontonavnet ditt vil bli det det var før). Deretter står du fri til å slette google+ profilen uten noen virkninger på hverken gmail-kontoen eller youtube-kontoen. Du vil ikke lenger kunne logge inn på youtube med gmail-kontoen din, da. Tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gjorde dette nettopp. Det du gjør er at du går inn på youtube-kontoen din og tar vekk sammenslåingen av kontoen (merk, youtube-kontonavnet ditt vil bli det det var før). Deretter står du fri til å slette google+ profilen uten noen virkninger på hverken gmail-kontoen eller youtube-kontoen. Du vil ikke lenger kunne logge inn på youtube med gmail-kontoen din, da. Tror jeg. Fant ut av det, men takk likevel! De vil kun slette det du har knyttet opp til G+-kontoen på Youtube. Har du beholdt brukerprofilen din på Youtube og ikke komblet den med G+ beholdes dette. Du har rett, men det må gjøres gjennom YouTube innstillingene, og ikke gjennom Google innstillingene. Jeg har bruker på YT, må jeg koble den til google+ nå for å kommentere?? Akkurat hva jeg mener. Du må ha G+ koblet opp med YouTube for å kunne kommentere. Det er jo en grunn til at jeg er så helvetes forbanna. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Syntes kommentarer på Youtube er mest tigging fra diverse personer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå