Gå til innhold

Har realiteten hentet henne inn til slutt?

Tollari

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå samsvarer forsåvidt ikke overskriften og det faktiske sitatet. Det var ikke ansvaret hun ikke var forberedt på, men følelsen av å sitte med et så stort ansvar. Mulig andre ser på det som flisespikkeri, men jeg mener det er en vesentlig forskjell. :)

- Jeg trodde jeg visste hva det innebar. Men følelsen av å sitte med et så omfattende ansvar som du gjør som finansminister, kan du ikke forberede deg på, sier Jensen til Dagbladet.

Lenke til kommentar

" Det er blitt noen netter der jeg ligger og grubler fælt over det store ansvaret. Men jeg tar det på det største alvor og synes jobben er utrolig spennende. Jeg føler at jeg har lit mer kontroll nå etter tre uker, sier Jensen."

Det er ikke et idiotisk utsagn, det er et ærlig utsagn. Men ærlige politikere er noe vi ikke har sett så mye til i regjering, så jeg skjønner at du reagerer.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det er ikke et idiotisk utsagn, det er et ærlig utsagn. Men ærlige politikere er noe vi ikke har sett så mye til i regjering, så jeg skjønner at du reagerer.

Samme tenkte jeg, og det er mye bedre enn noen som sitter og forteller at det her skal gå lett som en lek. Å være ydmyk når man får tildelt en sånn stilling håper jeg de fleste er.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det du trodde skulle være nok en sjanse til å latterliggjøre Jensen og FrP viste seg å være en uttalelse om ærlighet og ydmykhet. Nei og nei, må være kjipt når folk tolker det slik og ikke som at Jensen mener hun har tatt seg litervis med vann over hodet. Talentløs førstepost fra AP-fanboy nr 1.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...