Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg vil bare legge ut litt info om meg selv. 1. Jeg tror ikke jeg er noe troll. Jeg har likevel en lite sosialt intelligent humor. Jeg kan (desverre) ha sterke meninger, men syns jeg poster adekvat og seriøst der det er passende. 2. Jeg er voksen. Med tanke på biologisk alder i alle fall. 3. Hadde ikke gjort noe å bli kjent med noen. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 4. Jeg ser at jeg med fordel kunne fortalt mer om meg selv. Men jeg er bare ikke så glad i å legge ut slikt åpent... ingenting jeg kan laste andre for, seff. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Haha, bra post Magnus! Du ser ut som en koselig fyr, det skal du ha Ser også at du har byttet profilbilde, var så vandt med det gamle MacGyver bilde ditt skjønner du. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Hehe, takk for det! Det er fint å høre. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Velkommen, du fremmede. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Vælkømmin. Go kvæl i stuggu te døg au! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du må ikke beklage at du innehar sterke meninger! Så lenge du mener de riktige tingene må du bare skrike ut! Velkommen skal du være! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Du må ikke beklage at du innehar sterke meninger! Så lenge du mener de riktige tingene må du bare skrike ut! Velkommen skal du være! Hehe, takk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvorfor skiftet du brukernavn? macmagnus pluss profil bilde var jo bare konge:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå