siDDis Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Finnes det? Finner bare råtne FTP programmer Lenke til kommentar
opticus Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 http://www.windows.no/win_dl11.php Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Finnes det?Finner bare råtne FTP programmer SmartFTP!! Beste FTP programmet som finnest! http://www.smartftp.com/ Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 smartFTP digga eg takk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis du bruker windows er egentlig den enkleste å bruke windows eksplorer. Men det kommer jo selvsagt an på hvilke behov du har - men hvis du bare skal laste opp en webside eller noe slikt er den helt genial. Du bare skriver ftp://bruker:[email protected] i adresselinjen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg vil anbefale deg FlashFXP som er en av de beste FTP-klienten som finnes. Det er riktignok en trial-versjon som varer i 30 dager, men det koster bare $25 (= 177,- NOK) å registrere, og det er veldig billig for et såpass bra program. Jeg har brukt det i over et år, og da de kom med en ny versjon for noen måneder siden fikk jeg en mail om at jeg skulle få gratis oppgradering - det kaller jeg service. Lenke til kommentar
Green Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Anbefaler: Leechftp Gammel, men bruker lite resurser, gratis og god. -Green- Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er mange servere som ikke vil ha noe med LeechFTP-klienter å gjøre, rett og slett fordi LeechFTP er lagd med et formål for øyet - nemlig å leeche. Programmet benytter seg av en teknikk som kalles "hammering" som medfører at klienten prøver å koble opp så mange threads som mulig for å få best mulig nedlastningshastighet, noe mange servere ikke liker noe særlig (Bulletproof FTP Server f.eks, som har en "Anti-Hammering"-switch). Lenke til kommentar
Green Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Det er mange servere som ikke vil ha noe med LeechFTP-klienter å gjøre, rett og slett fordi LeechFTP er lagd med et formål for øyet - nemlig å leeche. Programmet benytter seg av en teknikk som kalles "hammering" som medfører at klienten prøver å koble opp så mange threads som mulig for å få best mulig nedlastningshastighet, noe mange servere ikke liker noe særlig (Bulletproof FTP Server f.eks, som har en "Anti-Hammering"-switch). Dette problemet har eg aldri merka! Dessutan kan du skru av den funksjonen som fører til at den kobler seg opp med fleire "threads"! Synest leechftp fungerer glimrende eg! -Green- Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Total Commander! Ikke gratis, men ekstremt bra! http://www.ghisler.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå