Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis FTP client utenom FreeFTP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg FlashFXP som er en av de beste FTP-klienten som finnes. Det er riktignok en trial-versjon som varer i 30 dager, men det koster bare $25 (= 177,- NOK) å registrere, og det er veldig billig for et såpass bra program. Jeg har brukt det i over et år, og da de kom med en ny versjon for noen måneder siden fikk jeg en mail om at jeg skulle få gratis oppgradering - det kaller jeg service. :)

Lenke til kommentar

Det er mange servere som ikke vil ha noe med LeechFTP-klienter å gjøre, rett og slett fordi LeechFTP er lagd med et formål for øyet - nemlig å leeche. :) Programmet benytter seg av en teknikk som kalles "hammering" som medfører at klienten prøver å koble opp så mange threads som mulig for å få best mulig nedlastningshastighet, noe mange servere ikke liker noe særlig (Bulletproof FTP Server f.eks, som har en "Anti-Hammering"-switch).

Lenke til kommentar
Det er mange servere som ikke vil ha noe med LeechFTP-klienter å gjøre, rett og slett fordi LeechFTP er lagd med et formål for øyet - nemlig å leeche. :) Programmet benytter seg av en teknikk som kalles "hammering" som medfører at klienten prøver å koble opp så mange threads som mulig for å få best mulig nedlastningshastighet, noe mange servere ikke liker noe særlig (Bulletproof FTP Server f.eks, som har en "Anti-Hammering"-switch).

Dette problemet har eg aldri merka! Dessutan kan du skru av den funksjonen som fører til at den kobler seg opp med fleire "threads"!

Synest leechftp fungerer glimrende eg!

-Green-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...