Kaoz312 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Når jeg ser en dvd på min macbook pro, kommer det opp fargede firkanter i ulik størrelse på skjermen. noen som vet hva det kan være og hvordan jeg får det vekk? Takker for svar! Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gjelder det alle dvd´er eller kun en spesifikk? Kan det hjelpe om du bytter avspillings program på macen? dvd-spiller, quicktime, VLC osv... Lenke til kommentar
Kaoz312 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Det gjelder begge filmene jeg har sett på den til nå. Jeg har lastet ned VLC, men hvordan får jeg den til å bli standardspiller, fremfor den som allerede var? Når jeg setter inn en dvd begynner den automatisk å spille med "dvd-spiller", som allerede var lastet ned på mac`en.. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Husker ikke i farten hvordan man setter til standarspiller, men for å spille av i VLC er det cmd+p så velger man disk fra de 3-4 valgene på toppen av menyen i det nye vinduet som kommer opp. Trykk på åpne/spill av nede i høyre hjørne så skal DVD'en spilles av. Fungerer det i VLC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå