Daniboy89 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei. Har i dag fått meg jobb som transformator montør/vikler i et godt firma. Ska i all hovedsak lage og montere disse. Har null erfaring, så kan noen gi et innblikk i hvordan hverdagen min vil de ut, evt hvor mye kobling, mekanikk osv... går et 5 årig løp. Og ja, firmaet vet min jobberfaring Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Mye HMS, ekstravakter, kaffedrikking, innsats i uvær, helikopterturer. Selve "laginga"/viklinga blir vel å kondemnere/returnere brukte trafoer og ta av transportkassa, sjekke oljestanden og fjerne beskyttelsesproppene fra skruboltene på de nye. Kanskje du får med en snekker for å hjelpe deg med tre-arbeidet . Endret 7. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Er d et bra ansett fagbrev liksom? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, godt betalt etter hvert. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå