okjo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Toppmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Fint av Toppmeisen Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei, Okjo. Flott portrett av toppmeis ! Fin positur, meget god skarphet og god synlighet av selv de minste detaljer, naturlige farger, flott lys og en totalt uforstyrrende bakgrunn ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Tusen takk til Magnar..og til deg Albert for utfyllende kommentar mvh Oddmund Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Tusen takk til Magnar..og til deg Albert for utfyllende kommentar mvh Oddmund Og takk til deg Oddmund... Fint av Toppmeisen Hei, Okjo. Flott portrett av toppmeis ! Fin positur, meget god skarphet og god synlighet av selv de minste detaljer, naturlige farger, flott lys og en totalt uforstyrrende bakgrunn ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Alltid så mye bra å si du...når det er på sin plass. Endret 13. november 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Sorry surret litt i kommentar feltet her..har ett nesten identisk bilde ser du..uff a meg... Må bare hege meg på så jeg ikke dummer meg mere ut...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg