Haltvire77 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei! Jeg har tenkt å oppgradere PCen min ved å kjøpe nye deler.Vil helst holde meg under 2000kr. Tenkte kanskje ny CPU og oppgradering av RAM er ok nok? Spiller hovedsaklig battlefield 4. PC:Intel core i5 760 @ 2.80 ghz (overclocked til 3.0) Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB RAMMSI GeForce GTX 660 2GB PhysX CUDA Cooler master CM 690 Midi TowerCorsair TX 650W PSU ASUS P7H55-M PRO, Socket-1156 WD Desktop Black 1TB Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ny CPU vil gi deg høyest boost i BF4. Lenke til kommentar
Haltvire77 Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Ny CPU vil gi deg høyest boost i BF4. Takk for svar! Vil pcen min tåle ny CPU med dårlig kjøler? Har ikke en super vifte... Har ikke så veldig peiling på PC, hehe... Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=760362 Ville den være en stor oppdatering og stor forskjell? Vil jo egentilig holde meg til maks 1500, er det mulig å finne en bra en til den prisen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg er strengt tatt usikker på om det finnes cpuer som passer til socketen på hovedkortet ditt. Sjekk Asus sin supportside for kompatible cpuer til hovedkortet ditt. Eller det er mulig noen andre kan svare på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå