EvilSeagull Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) To ord: Røkt svineknoke! Har du tips? Maten må inneholde flesk og kallorier! Endret 7. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Det første jeg tenker når det kommer til kåbbåimat er tomatbønner. Endret 6. november 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Speilegg og tomatbønner. Du kan også hive med karbonader + evt. pytt i panne. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Det første jeg tenker når det kommer til kåbbåimat er tomatbønner. Så mye kowboy er jeg ikke Vet du om noe som smaker salt og fett? Speilegg og tomatbønner. Du kan også hive med karbonader + evt. pytt i panne. Egg og pytt i panne.. Nå snakker vi samme språk! Endret 6. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Egg, bacon, pølsebiter og tomatbønner. 6 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Chilli con carne- cowboymaten over alle cowboymater. http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/chili-con-carne 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ligger det ikke litt i navnet? Biff! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Steke noe ris + egg du blander inn + strimler av kjøtt + stekte grønnsaker og noe chili er jo godt. Ikke helt sikker på om det går under cowboy-mat, men lagde det her om dagen, og var digg det. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Ligger det ikke litt i navnet? Biff! Biff høres mye flottere ut en stekt ku Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vel, step one: Cowboy eller Kåbbåi. Ikke Kowboy! 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Egg, bacon, pølsebiter og tomatbønner. Great... nå må jeg på butikken... 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Min cowboy-middag består av speilegg på grovbrød/kneipp, bacon og tomatbønner. En slik boks holder i massevis: 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Bokstavkjeks, kanskje du lærer deg å stave cowboy:) 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Erter, kjøtt og flesk får du ferdig på boks, godt er det også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) edit: leste ikke reglene. Endret 8. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvem i ******* roter inn TOMATbønner i Cowboymat ????!?!?!?!??!? Grunnen til at man gjerne bruker bønner, er at de metter godt samtidig som tørkede bønner er enkelt å få med seg på en hest, enten det er den man rir, eller en pakkhest. Men hermetiske TOMATbønner ???? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg syntes de smaker godt. kanskje ikkje historisk korrekt, men det passer utmerket til speilegg og bacon. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Bondeomelett som mormora mi pleide å si. Egg pølser, bacon, potetbiter og bønner. Det beste man kan få Lenke til kommentar
rioi Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Enig med alle som sier tomatbønner. Det er digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå