AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei har hatt et problem et par år, dvs jeg har nesten bare hatt diare de siste årene. Det er såklart noen dager der det er vanlig. føles mer som om det kun er vann eller noe som kommer, selv om jeg spiser 3 ganger pr gang. Jeg har merket at jeg reagerer sterkt og fort på melkeprodukter og krydret mat. Går ca 10-30 min før jeg får vondt i magen og mye luft og løsmaget. har nettopp sluttet med noen tabletter som heter remeron ss,som er ca 2 mnd siden. hva kan det være? Irritert tarm eller noe sånn? Anonymous poster hash: e22ba...763 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du har gått med diare i flere år uten å gå til lege?? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Det ble tatt avføringstest som ikke ga noen svar, og det var på en tid jeg hadde fast. Kan det skyldes tablettene, som jeg har sluttet med og da regnet jeg med at det ga seg. Men klarer dem og finne ut noe med blodprøve osv? Kan energi drikker og være en årsak? Som sagt det skjer ofte men ikke konstant, hovedsak når jeg har fått i meg mat:/ Anonymous poster hash: e22ba...763 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg er litt usikker på om jeg skal le eller grine. Hvis du har gått med mer eller mindre permanent diare i flere år uten å gå til legen så er du en bekymringsløs sjel. Langvarig diare kan i værste fall bety kreft i mage/tarm, men siden du har hatt det i flere år så er det nok ikke det. (Å ikke gå til lege er uansett en lite anbefalt måte å finne ut av det på) Uansett så må du til lege og få en henvisning til spesialist på mage/tarm så de finner ut av hva det feiler magen din. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Er forsåvidt ganske enig med den:) har ikke akkurat vært så ansvarlig, men får stikke til legen. Er jo ikke bra og unngå lege:s Anonymous poster hash: e22ba...763 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er nok en klok avgjørelse skal du se. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Gå til lege. Det er mye som kan være årsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå