AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Anonymous poster hash: e862c...1e2 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du må nok nesten gi noe mer informasjon om situasjonen. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvis du tåler å bli avslått igjen så er det bare å kjøre på Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Prøve deg på, som i at du er blitt avvist, eller prøve deg på som at dere var sammen og nå er det slutt? For sistnevnte kommer det helt an på om du ditcha henne eller ikke og hvordan du gjorde det. Jeg pleier alltid å avslutte det uten et ord, gjerne der jeg sletter henne fra fb og skype, med meldingen "beklager....lei for det" eller noe i den duren. Greia med det er at hun vil føle at hun mista noe rimelig dyrebart uten noen vettug forklaring. Jeg har ikke fortalt henne at hun er for dårlig i senga, at hun er for feit, eller at jeg rett og slett bare er lei trynet hennes og osen fra den samme gamle glufsa, så det gjør det ganske enkelt å sause sammen noe vissvass om at du ble redd "fordi du følte så sterkt", "at hun kom for nært og du aldri har følt noe sånn for noen" og lt det andre de innerst de elsker å høre. Kvinner vil heller bli dypt såret, med en forklaring om at det var pga deres suverene posisjon i hjertet vårt, enn å ha en trofast fyr som instinktivt sier at han er glad i henne i ny og ned. Så er du i den situasjonen bør det gå rimelig greit, men det kan bare brukes på samme jenta en gang, og du fungerer sjeldent på jenter i omgangskretsen hennes og nær omegn. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Prøve deg på, som i at du er blitt avvist, eller prøve deg på som at dere var sammen og nå er det slutt? For sistnevnte kommer det helt an på om du ditcha henne eller ikke og hvordan du gjorde det. Jeg pleier alltid å avslutte det uten et ord, gjerne der jeg sletter henne fra fb og skype, med meldingen "beklager....lei for det" eller noe i den duren. Greia med det er at hun vil føle at hun mista noe rimelig dyrebart uten noen vettug forklaring. Jeg har ikke fortalt henne at hun er for dårlig i senga, at hun er for feit, eller at jeg rett og slett bare er lei trynet hennes og osen fra den samme gamle glufsa, så det gjør det ganske enkelt å sause sammen noe vissvass om at du ble redd "fordi du følte så sterkt", "at hun kom for nært og du aldri har følt noe sånn for noen" og lt det andre de innerst de elsker å høre. Kvinner vil heller bli dypt såret, med en forklaring om at det var pga deres suverene posisjon i hjertet vårt, enn å ha en trofast fyr som instinktivt sier at han er glad i henne i ny og ned. Så er du i den situasjonen bør det gå rimelig greit, men det kan bare brukes på samme jenta en gang, og du fungerer sjeldent på jenter i omgangskretsen hennes og nær omegn. Tror også dette er key, selvom du kanskje dreit deg ut eller det var din feil at det ikke funket eller at det aldri ble noe av. Så skaper dette verdi om deg i jenta sine øyne. Jeg har ved 2 annledninger dratt den her: Beklager/sorry/unnskyld, men jeg ser ingen grunn til og være venn med deg lenger så jeg velger å slette deg. Lykke til videre i livet med alt og alle, også håper jeg du får det bedre med en annen På en måte innser du selv at du har tapt slaget, men det er faktisk bedre "å dra hjem og slikke sårene sine" enn å skylde på hun, prøve å fikse det. Alltid best å innrømme sin egen feil. Hun vil da muligens se at du er en ærlig kar (verdi) du står for det du sier (verdi) du likte henne mer enn venn (verdi og negativt) Kunne sikkert ramset opp mer men kommer ikke på super bra eksempler nu. Men uansett, dette kan skape nysgjerrighet og følesen av at hun har "tapt" selvom du var egentlig den som "tapte" Endret 7. november 2013 av R3pulsive Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Prøve deg på, som i at du er blitt avvist, eller prøve deg på som at dere var sammen og nå er det slutt? For sistnevnte kommer det helt an på om du ditcha henne eller ikke og hvordan du gjorde det. Jeg pleier alltid å avslutte det uten et ord, gjerne der jeg sletter henne fra fb og skype, med meldingen "beklager....lei for det" eller noe i den duren. Greia med det er at hun vil føle at hun mista noe rimelig dyrebart uten noen vettug forklaring. Jeg har ikke fortalt henne at hun er for dårlig i senga, at hun er for feit, eller at jeg rett og slett bare er lei trynet hennes og osen fra den samme gamle glufsa, så det gjør det ganske enkelt å sause sammen noe vissvass om at du ble redd "fordi du følte så sterkt", "at hun kom for nært og du aldri har følt noe sånn for noen" og lt det andre de innerst de elsker å høre. Kvinner vil heller bli dypt såret, med en forklaring om at det var pga deres suverene posisjon i hjertet vårt, enn å ha en trofast fyr som instinktivt sier at han er glad i henne i ny og ned. Så er du i den situasjonen bør det gå rimelig greit, men det kan bare brukes på samme jenta en gang, og du fungerer sjeldent på jenter i omgangskretsen hennes og nær omegn. Må være herlig å være sammen med deg. Bli tatt godt vare på, elsket og forstått. For deg er vel mannen ene og alene suveren, vi kunne like gjerne levd på 20'tallet? 7 Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Prøve deg på, som i at du er blitt avvist, eller prøve deg på som at dere var sammen og nå er det slutt? For sistnevnte kommer det helt an på om du ditcha henne eller ikke og hvordan du gjorde det. Jeg pleier alltid å avslutte det uten et ord, gjerne der jeg sletter henne fra fb og skype, med meldingen "beklager....lei for det" eller noe i den duren. Greia med det er at hun vil føle at hun mista noe rimelig dyrebart uten noen vettug forklaring. Jeg har ikke fortalt henne at hun er for dårlig i senga, at hun er for feit, eller at jeg rett og slett bare er lei trynet hennes og osen fra den samme gamle glufsa, så det gjør det ganske enkelt å sause sammen noe vissvass om at du ble redd "fordi du følte så sterkt", "at hun kom for nært og du aldri har følt noe sånn for noen" og lt det andre de innerst de elsker å høre. Kvinner vil heller bli dypt såret, med en forklaring om at det var pga deres suverene posisjon i hjertet vårt, enn å ha en trofast fyr som instinktivt sier at han er glad i henne i ny og ned. Så er du i den situasjonen bør det gå rimelig greit, men det kan bare brukes på samme jenta en gang, og du fungerer sjeldent på jenter i omgangskretsen hennes og nær omegn. Lenge siden jeg har lest så mye piss på en gang. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Må være herlig å være sammen med deg. Bli tatt godt vare på, elsket og forstått. For deg er vel mannen ene og alene suveren, vi kunne like gjerne levd på 20'tallet? Yeye kalkunen er så sjåvenistisk, og fæl, ubarmhjertig, og bla bla bla bla bla bla bla. Hvorfor skulle jeg ønske meg tilbake til 20-tallet? Så hustøtta mi kunne sende meg 16 timer ned i gruva og fortelle barnebarna mine hvordan jeg fantaserte om å voldta og tvinge henne til å suge meg daglig på den 2-3 timer lange reisen hjemover, og gjorde alvor av det når jeg kom hjem, brunstig og proppfull av energi, som vi alle vet at over et halvt døgns tungarbeid i en gruvesjakt pleier å resultere i.Du sier noe, hvordan i all verden kan jeg motstå dette gamle mannsutopiet der kvinnene led seg gjennom evinnelige smertelige papirkutt for oss, der de satt der å leste skjønnlitteratur og kokebøker, og pådro seg traumer av å se litt støv og skitt på de royale fingertottene sine, mens vi satt å nøt skikkelig mannsrettet BDSM ned i gruvesjaktene med kuken til sjefen i munnen. Hadde du et poeng? 4 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kalkunkrøll, man kan nesten lure på hva du har opplevd som har gjort deg så kynisk. Prøver ikke å angripe deg, men du viser ganske ofte en nrgativ holdning til kvinner og det er ikke så veldig hyggelig altså - just sayin'. 3 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Kalkunkrøll, man kan nesten lure på hva du har opplevd som har gjort deg så kynisk. Prøver ikke å angripe deg, men du viser ganske ofte en nrgativ holdning til kvinner og det er ikke så veldig hyggelig altså - just sayin'. Jeg har nok akkurat de samme erfaringene, og enda litt mer, som menn flest angående kvinner, men i motsetning til dem, så velger jeg faktisk å påpeke og beskrive akkurat det som er feil med kvinner, eller mann-kvinne relasjoner. Det er ikke noe mer kynisme, annet enn ærlighet, i en feminisert kultur der alt som ikke heller mot kvinners utopi forkastes og blir sett ned på, og at dette resulterer i pretensiøse forestillinger om at dette er konsekvenser av århundre av mannssjåvinisme og patriarki, selv om denne kvinnestyrte kulturen alltid har vært der. PÅ hvilken måte er jeg kvinnenegativ i innlegget over, når jeg forsøker å sarkastisk portrettere virkelighetens 20 tall, der folk flest innbiller seg at det var et eller annen mannsstyrt patriarki der kona var eiendom, når den reelle fordelingen heller var motsatt, altså at mannen slavet for kona. Nei, jeg viser ikke negative holdninger overfor kvinner. Jeg viser seksualliserte holdninger til dere, der det er helt individuelt at hvordan dere forholder dere til. Og hele poenget er jo det at hva kvinner måtte mene om akkurat det, er revnende likegyldig, så når du sier at det ikke er spesielt hyggelig, så har du all rett til å mene det, men det skal ikke jeg måtte ta hensyn til. Og dette sier jeg i all respekt, siden jeg tror du egentlig mener godt, men hva menn mener om kvinner bør være et ganske uinteressant faktum om dem i en likestilt verden, og menn skal faktisk få lov til å gjøre seg lite likt blant kvinner, uten at kvinner skal gjøre sitt for å innskrenke vår frihet til akkurat det, noe kvinner ofte innbiller seg at de har. Jeg har blant annet sett kvinner gå til sjefen å klage bare fordi noen menn er for grove i språkbruken for kvinner, og jeg har selv blitt gjenstand for ryktespredning iom at jeg ikke slipper kvinner innpå meg på arbeidsplassen eller løfter en finger for dem om det ikke er for å få sex, og et sånt totalitært kvinnestyre vil jeg ikke innfinne meg. Jeg gjør nemlig intet galt mot kvinner, annet enn at jeg plasserer dem i en annen bås enn menn, blant annet pga risikoen med å involvere seg med dere, men det betyr ikke at jeg er kvinnefiendtlig eller et dårligere menneske av den grunn, og jeg skylder dere egentlig ikke denne forklaringen en gang, siden jeg kun opplever sånn massiv kritikk fra dere pga at dere er litt for godt vant til å bli tatt i med silkehansker av andre menn. Jeg syns faktisk mitt eget liv er viktigere enn tilfeldige kvinners følelser, og da tillater jeg meg selv å uttale meg etter realitetene, på et av verdens få fristeder, selv om det skulle tråkke noen kvinner på tærne. Endret 7. november 2013 av Kalkunkrøll 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg mente det godt ja. Du trenger selvsagt ikke å ta hensyn til det jeg skrev tidligere, det er helt opp til deg. Jeg forstår jo at du ikke bryr deg nevneverdig mye om akkurat det - uten at jeg gidder å gjøre noe nummer ut av det. Du skal få mene akkurat det du vil, men jeg må tilstå at jeg er glad du ikke er i min omgangskrets Du skriver stadig om dere og om kvinner og en ting jeg vil påpeke er at det er farlig å generalisere. Kvinner er ikke en homogen masse som sier og tenker det samme. Vi er også individer - på lik linje med menn. Det virker forøvrig som du generaliserer en del om menn ang følelser etc også (i andre tråder), uten at vi skal lage noe debatt om det. Jeg har ikke tenkt å gi deg massiv kritikk. Du må for all del mene det du mener. Det angår ikke meg eller mitt liv. Mine tær er ikke trakket på. Jeg er ikke ute etter å krangle med deg heller, det bli bare for dumt. Dette er tross alt bare et forum på internett. Jeg har en annen opplevelse av mann-kvinne relasjoner enn det du tydeligvis har, men min opplevelse er vel helt feil antar jeg Ps - jeg har aldri klaget til noen sjef over språkbruk. Om det skulle plage meg, så ville jeg i så fall tatt en prat med vedkommende først. Nå er jeg ikke så sart da, så skulle vel tålt en del. Forøvrig tror jeg vi har sklidd litt ut fra tema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå