Wowjokke Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hei!Har et problem jeg lenge har irritert meg over som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Jeg har en stasjonær pc der jeg bruker Zyxel wireless USB adapter. Problemet er at jeg ofte detter ut og mister internett. Jeg er hele tiden tilkoblet, og signalstyrken er utmerket til alle tider. Jeg kan se på kontrollpanelet på Zyxel adapteren at Transmit- og Receive rate går fra flere hundre kbps til 0. Dette er veldig utstabilt. Noen ganger kan jeg sitte i timer å spille uten noe problem, mens andre ganger skjer det hele tiden, og jeg kommer kanskje ikke på igjen før minutter eller timer senere. Ingen andre pc'er i huset har dette problemet, så gjelder bare min pc, noe jeg syntes er merkelig. Dette problemet oppstår heller ikke hjemme hos meg selv (problemet oppstår bare hos kjæresten min. Er ikke veldig kunnskapsrik når det kommer til bredbånd og lignende, så håper noen kan hjelpe meg:) Tusen takk for alle tips! Endret 6. november 2013 av Wowjokke Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Prøv å flytt adapteret til en annen maskin og se om problemet følger adapteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå