John Kr Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har tenkt å kjøpe ny DVD spiller, trenger noen gode råd til valg. Har meget god erfaring fra Plextor CD brenner. Er det noen som har erfaring med Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x Sort Intern Bulk (PX-116A). Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Når ingen har erfaring med denne DVD spilleren så får vell jeg kjøpe en og fortelle hvordan den er!!! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hadde tenkt til å kjøpe den selv. Men den var ikke på lager og jeg gadd ikke å vente. Kjøpte en LG isteden. Lite støy og det var det jeg var ute etter. Spilleren fra Plextor skal vist egentlig være en Pioneer (DVD120 ? )med ny front. Betyr kjapp spiller og god kvalitet. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg bestiller den i løpet av helgen. Ser at Komplett fortsatt er tom, men Multicom har 10 stk på lager. Vurderer å bestille der. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg vurderer det samme, tenkte også på en pioneer slot-in, men har egentlig lyst på en svart. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Nå har jeg bestilt en Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x Sort Intern Bulk (PX-116A) fra MPX. Har sort kabinett (AOpen H600B). MPX sendte den i dag, bestilte den i går. Jeg kan fortelle deg hvordan den er. Jeg har en Pioneer med slot-in (hvit). Personlig liker jeg ikke slot-in. Dette kun pga utseende. Denne Pioneeren jeg har fungert prikkfritt i ca 1 år nå. Pioneer er bra, men jeg satser heretter på Plextor når det gjelder brennere og DVD. Lenke til kommentar
daydreamer Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei Har hatt min i 2 måneder nå. Den har ikke funket så greit. Den sakker farten og den øker den ikke igjen. Har fått ny på garanti og helt likt. Har også prøvd den i en annen pc men samme der. Kan nesten ikke tro det vettu for jeg er en svoren Plextor fan. Har hatt plextor siden de brukte caddier til 2x4x brennerne sine. Og dette er det første produktet som har vært noe trøbbel med. Bruker nå en Samsung 616 og den er veldig rask og stabil. Men venter spent på en løsning fra plextor. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Dette hørtes ikke bra ut. Vi får se om det er forskjellige "LOT" nr. Hva mener du at den senker farten? Blir filmen tregere eller... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skjønner ikke helt hvorfor det skal være mindre utvalg på svart enn på hvit, det selges vel flere svarte kabinetter nå en hvite? Vel, får håpe John Kr. får en perfekt god DVD-spiller. Liker egentlig Plextor veldig godt jeg også. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Nå har jeg også hørt at Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x (PX-116A) er ikke laget av selve Plextor, men av Pioneer. Den skal være identisk med en av Pioneer sine modeller. Om dette er tilfelle vet jeg ikke. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Orker ikke å vente, så jeg tror jeg bestiller i dag, men spøramålet er hva... Prøver å finne ting på nettet som kan hjelpe meg. Her er noe jeg fant: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=...&threadid=72286 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå