Cuneax Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tro det eller ei.Forskere har oppdaget ny kroppsdel Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kroppsdel og kroppsdel. Jeg ville nå heller kategorisert dette som en del av kneet. 3 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 mmm. Nå fikk jeg lyst på kylling... 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg lurte på hva ligamnet betyr og det er i følge wikipedia et engelsk ord som kan oversettes til norsk: leddbånd. Når jeg kjører bildesøk på knee ligament så finner jeg ingen tegninger eller bilder av det beskrevne leddbåndet ALL. Naboen LCL er derimot tydelig på mange av tegningene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Og hva er poenget? Lenke til kommentar
NiGmO Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Og hva er poenget? Lurte eg og på....? Lenke til kommentar
Bjoern89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Og hva er poenget? spiller visstnok en nøkkelrolle i korsbåndsskader ? noe som er et utbredt problem blant enkelte grupper atleter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 spiller visstnok en nøkkelrolle i korsbåndsskader ? noe som er et utbredt problem blant enkelte grupper atleter. Så lenge det ikke gir oss noen form for superkrefter eller oe så ser jeg ikke hvordan dette er interresant? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Synes de kunne ha spart oss for det bildet :x Lenke til kommentar
G Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Fikk en sånn småekkel følelse, at de knedoktorene som man har i dag, skal få lov å fortsette å rote inni "kneet mitt" nå. NEI, send kirurgene tilbake til skolebenken før det er for sent. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Måtte sjekke url'en jeg var på en ekstra gang. Trodde jeg kanskje hadde snublet innom DoktorOnline. Men kanskje det står i en bisetning et sted at dette var mulig ved hjelp ny teknologi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg