MathiasOslo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Leste her om dagen en interessant artikkel. http://www.dagbladet.no/2013/11/06/kultur/yasmin_syed/brev/nrk/norsk/30176632/ Vil gjerne ha deres meninger om dette, siden det ikke var et kommentarfelt under Diskuter! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvilke personer er det egentlig som skriver sånne brev? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Syns det var morsomt jeg. Idioter er så morsomme. Spesielt de som får tantrum. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Syns det var morsomt jeg. Idioter er så morsomme. Spesielt de som får tantrum. tantrum? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 A tantrum or temper tantrum is an emotional outbreak, usually associated with children or those in emotional distress, that is typically characterized by stubbornness, crying, screaming, defiance, angry ranting, a resistance to attempts at pacification and, at some cases, hitting. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er ikke så mye å si om slike, det finnes en og annen. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Klin gæren type som har skrevet dette her... H*n klager på henne som innvandrer med tanke på språk, men h*n skriver ikke akkurat knirkefritt norsk...! 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Klin gæren type som har skrevet dette her... H*n klager på henne som innvandrer med tanke på språk, men h*n skriver ikke akkurat knirkefritt norsk...! Hva mener du med "gæren"? Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Klin gæren type som har skrevet dette her... H*n klager på henne som innvandrer med tanke på språk, men h*n skriver ikke akkurat knirkefritt norsk...! Hva definerer du som gal? Tror han skriver litt nynorsk eller noe Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hva mener du med "gæren"? Vel, i mine øyne er en person som angriper noen på disse premissene litt skrudd. Kaster ut ville konklusjoner som «Hva faen er det du tillater deg?, du, som jo er innvandrer, og som ikke verken kan eller vet noe som helst, og da altså heller ikke om vårt språk og våre dialekter!?!» ...og tydeligvis kommer da norsk riksspråk ikke fra dansk, noe det så absolutt gjør. Overdreven bruk av tegn, og avslutter brevet med "Jævla faen!". Dette klassifiserer jeg som litt gæren. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hm, da så. Bare kom til å tenke over dette i og med at endel kaller psykiatriske pasienter for gærne. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 For all del, det kan absolutt hende at jeg ikke definerer ordet "gæren" som det står i ordboka. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 det sitter nisser på hvert et nes og hver en nut i dette langstrakte landet vårt - ikke undervurder nissefaktoren i vår kultur Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det bare å vente på feministrasistene kommer på banen med sitt sedvante "angrep på kvinner"-konspirasjonsnoia. Ellers flott at Sky bringer sin erfaring inn. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 For all del, det kan absolutt hende at jeg ikke definerer ordet "gæren" som det står i ordboka. Hva står det der? Neppe noe om psykiatri. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Syns hun ikke burde viste det brevet offentlig. Ganske tullete spør dere meg. Brev er forsovet privat. Hun setter han som skrev det i et dårlig lys, selv om han var aggressiv. Men det burde være lov å si sin mening om ting (f.eks relgion, politikk, osv). Endret 6. november 2013 av MathiasOslo Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Han er jo anonym? Sant, vet ikke helt hva jeg skal svare her Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 det sitter nisser på hvert et nes og hver en nut i dette langstrakte landet vårt - ikke undervurder nissefaktoren i vår kultur Nisser OG dverger. Og troll. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sant, vet ikke helt hva jeg skal svare her Hehe. Også sier du at det er lov å si meningen sin. Vel, nå har jo hele Norge fått høre den. Han flirer nok i skjegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå