Slayer00 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei, jeg bor i et veldig stort hus med en del venner. Vi skal kjøpe en ruter som er stabil og har bra rekkevidde. Vi har sett litt rundt og kommet fram til at vi vil ha "ASUS RT-N66U Dark Knight", da denne har fått gode omtaler og vunnet en del tester.Jeg så litt på nettet og fant en lignende model som er billigere, men som ikke har ordet "Dark Knight" i tittelen.Hva er forskjellen på disse to? Er forskjellene på disse to ruterne store, eller bør jeg bare gå for den billigste?https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=90-IG1Z002M02-3PA0-&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=90-IG1Z002M02-3PA0-http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746279&cks=ASS&assoc=D17C9206-4ABF-4D73-94BE-9D52E5984D4D#linksFor meg er det viktig å ikke betale ekstra for masse funksjoner vi ikke kommer til å bruke.Takk for svar! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er den samme. Modellbetegnelsen er RT-N66U. Dark Knight er et navn de har satt på i tillegg. Lenke til kommentar
Slayer00 Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Det er den samme. Modellbetegnelsen er RT-N66U. Dark Knight er et navn de har satt på i tillegg. Takk Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvorfor ikke ta en oppgradering hos Telenor og få en gratis ZyXL P8702N? Den har også 5 GHz band, blå fin USB 3 samt ac - hastighet på radioen. Databladet for denne kan du laste ned fa ZyXEL.com. Jeg ble overrasket da jeg fikk den tilsendt, og er meeeeeget fornøyd! Lenke til kommentar
DimanC Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvorfor ikke ta en oppgradering hos Telenor og få en gratis ZyXL P8702N? Den har også 5 GHz band, blå fin USB 3 samt ac - hastighet på radioen. Databladet for denne kan du laste ned fa ZyXEL.com. Jeg ble overrasket da jeg fikk den tilsendt, og er meeeeeget fornøyd! Hei Hvor egentlig kan jeg laste ned datasheet for denne routeren? Slik model finnes ikke i Zyxel.com side... Har den et annet betegnelse? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Hei Hvor egentlig kan jeg laste ned datasheet for denne routeren? Slik model finnes ikke i Zyxel.com side... Har den et annet betegnelse? ZyXEL P8702N Endret 18. desember 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå