HammerPhoto Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tromsø by night Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei Hammerlight Dette bilde er et mesterverk i mine øyner. Med så mye lys på brua og rundt omkring så er det virkelig vanskelig å ikke la de kunstige lysene bli for sterk. Et mesterverk i mine øyner. Venligst hilsen Harald Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 I exifdataen står d 50mm men du har haka av for Samyang 14 mm. Brukte du fast 50mm fra Canon??? Lenke til kommentar
HammerPhoto Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Nei har brukt samyang 14mm, vet ikke hvorfor det kommer opp 50mm (fra LR 5) Hei Hammerlight Dette bilde er et mesterverk i mine øyner. Med så mye lys på brua og rundt omkring så er det virkelig vanskelig å ikke la de kunstige lysene bli for sterk. Et mesterverk i mine øyner. Venligst hilsen Harald Takk for hyggelig kommentar! :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg