Magnarok Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Klassen min skal på ekskursjon i morgen som varer fire timer lengre en skoledagen min egentlig ville gjort den dagen. Dette er 3. VGS så alle har forskjellige fag og slutter forskjellig den dagen, men jeg mister min korteste dag i uken og tror ikke jeg før noen timer avspasering fra det om jeg ikke har krav på det da? (får jo tross alt 4 flere timer i uken en jeg egentlig skal ha.) Har jeg krav på å få igjen timene i avspasering? Kan jeg droppe å bli med på tur og heller ha vanlig skoledag? Noen andre alternativer?Tør ikke ta det opp med læreren siden hun blir mest sannsynlig irritert noe jeg er redd går utover karakterene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det står ingenting i lovverket som sier at eleven skal ha avspasering dersom opplæringen går utover det som er normal til i skolen. Det betyr at elevene ikke har rett til å kreve avspasering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå