Predicted Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Sjekk ut mye av de spillene som paradox har laget, strategi-spill der du lærer litt om historie og mye om hvorfor monarkiene i europa gikk til grunne (søskenbarn med genius trait? Wife material) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Civilization, StarCraft2, World of Warcraft. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Kan ihvertfall anbefale disse to, som jeg har brukt utallige timer på. Dungeon Defenders FTL: Faster Than Light Endret 20. november 2013 av Kron Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Om du ikke allerede har prøvd dem ville jeg anbefalt mario and luigi, fins fire spill fra gameboy advance til 3ds og er skikkelige greie spill:) Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 PC:Civilization 5JourneyPortal 1-2From DustJurassic Park (tellTale)3DSSuper mario 3DZelda Parrrel Worlds360BastionFEZBraidMeatBoy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 PC: Portal 2 Bastion League of Legends Terraria Minecraft Trackmania Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Starcraft 2 og Kerbal Space Program. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 PC: Civilization 5 Journey Portal 1-2 From Dust Jurassic Park (tellTale) 3DS Super mario 3D Zelda Parrrel Worlds 360 Bastion FEZ Braid MeatBoy Tror du mener a link between worlds:) Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Starcraft2 Civilization Portal 1/2 Warcraft3(gammelt men basically et grunnsolid spill ikke WoW men strategi spillet som kom før WoW) LoL Thomas was alone <--Lite spill 1-2 timer men ganske engasjerende The wolf among us <--Du syntes det ike så så interessant ut men jeg mener det er verdt en titt. The walking dead LoL, Dota2 og Starcraft2 har store multiplayer miljøer som er veldig kompetetive der man har tabeller og divisjoner på spillere og proffer som spiller for penger etc., de kan være vanskelige å skjønne men når du mestrer basicen er de meget dype spill som kan gi mange hundre timer med morro. De to første er gratis,, mens du kan teste ut Starcraft2 ved å søke etter starcraft2 starter edition, personlig syntes jeg disse er mye mer interessante spill enn CoD/BF som sikkert de fleste i klassen din snakker om. Endret 24. november 2013 av Zimmerh 2 Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg forstår det slik at det er de spillene med mer realistisk grafikk og som i tillegg er veldig voldelige som ikke foreldrene dine liker? Hvis jeg har forstått det riktig så kan du ta en titt på Baldur's Gate 2. Utrolig morsomt RPG med mye fokus på story, karakterer og dialog. Beamdog/Overhaul games har nylig sluppet en Enhanced Edition av spillet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bilspill? Trackmania, Need For Speed? Lenke til kommentar
bla bla bla Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Har fått maaange forslag for portal 1 og 2 har sjekka ut litt og kommet til at det er førstevalgt framfor de andre. The Walking Dead er jo hvertfall IKKE drepespill takk for forslagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå