Gå til innhold

Bra dataspill som mamma og pappa aksepterer for 13-åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Kan ihvertfall anbefale disse to, som jeg har brukt utallige timer på.

Dungeon Defenders

FTL: Faster Than Light

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Om du ikke allerede har prøvd dem ville jeg anbefalt mario and luigi, fins fire spill fra gameboy advance til 3ds og er skikkelige greie spill:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

PC:

Civilization 5

Journey

Portal 1-2

From Dust

Jurassic Park (tellTale)

3DS

Super mario 3D

Zelda Parrrel Worlds

360

Bastion

FEZ

Braid

MeatBoy

Tror du mener a link between worlds:)

Lenke til kommentar

Starcraft2

Civilization

Portal 1/2

Warcraft3(gammelt men basically et grunnsolid spill ikke WoW men strategi spillet som kom før WoW)

LoL

Thomas was alone <--Lite spill 1-2 timer men ganske engasjerende

The wolf among us <--Du syntes det ike så så interessant ut men jeg mener det er verdt en titt.

The walking dead

LoL, Dota2 og Starcraft2 har store multiplayer miljøer som er veldig kompetetive der man har tabeller og divisjoner på spillere og proffer som spiller for penger etc., de kan være vanskelige å skjønne men når du mestrer basicen er de meget dype spill som kan gi mange hundre timer med morro. De to første er gratis,, mens du kan teste ut Starcraft2 ved å søke etter starcraft2 starter edition, personlig syntes jeg disse er mye mer interessante spill enn CoD/BF som sikkert de fleste i klassen din snakker om.

Endret av Zimmerh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår det slik at det er de spillene med mer realistisk grafikk og som i tillegg er veldig voldelige som ikke foreldrene dine liker?

Hvis jeg har forstått det riktig så kan du ta en titt på Baldur's Gate 2. Utrolig morsomt RPG med mye fokus på story, karakterer og dialog. Beamdog/Overhaul games har nylig sluppet en Enhanced Edition av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...