Swix Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Er dette en maskin å satse på?? ( http://www.sonystyle.com/vaio/gr/index.shtml ) Jeg tenker på GR-390 utgaven. Den kommer til å koste meg nærmere 19 000kr. Jeg skal nemelig til usa i påsken. Finnes det noen like bra/bedre maskiner til samme prisen, som noen kan anbefalle? Gjere maskiner som må hentes i USA. Jeg er åpen for "neste" alt. Så hvis dere vet om noen maskiner i samme pris klasse. Gi en poste tilbake. MVH Tore Lenke til kommentar
pegg Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 det blir vell litt kødd med tastaturet om du handler den i utlandet. Lenke til kommentar
Swix Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Ja, det er mulig at det kan skjære seg litt med tastaturet, men det gjør ikke så mye. Er det noen andre som har noe å tilføye når det gjelder selve maskinen?? (tenker på Sony GR-390) For meg virker det osm en "flott" maskin. Sitter pris på alle tilbakemeldinger. MVH Tore Lenke til kommentar
Swix Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Hei igjen, noen fler tips/hint til meg som skal kjøpe ny bærbar, er den sony modellen vært å bruke pengene på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå