Cuneax Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fra Donkey Kong til The Last of Us.Se hvordan spillgrafikk har endret seg på 30 år Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ikkje korleis spelgrafikken har utvikla seg, men korleis designet av spel-introen har utvikla seg. Med andre ord at ein går frå omtrent kun spelets tittel som intro, til at ein gradvis bruker meir og meir grafikk og bevegelse. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 "Og bedre skal det bli:" med en lenke til "rå" grafikk på en konsoll som er utdatert før den er i salg. Deus Ex - HR er allerede like bra på PC som det ville vært på den nye generasjonen konsoller. Jeg våger å påstå at maskinvare ikke har noe med kvaliteten på en intro å gjøre. Det som gjorde introen i HL så bra var ikke grafikken, men det at den introduserte spilleren for verdenen på en veldig god måte. Istedenfor å betrakte verden gjennom en lang filmsnutt så ble spilleren kastet inn i spillets "virkelighet". Det gjorde det mye enklere for meg å leve meg inn i spillet. Hva med å lenke til sider som faktisk har med denne artikkelen å gjøre istedenfor å presse frem artikler om en plattform? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dette har jeg i grunn klart for meg da jeg har spilt på alt fra Commodore 64 til min nåværende og nokså kraftige PC. En ting er sikkert; det som har endret seg raskest i spillene er grafikken. Men det er ikke udelt positivt; grafikk koster penger og de økende kravene til den visuelle presentasjonen gjør så spillindustrien i dag ikke kan ta like store sjanser som før, som nok må ta mye av skylden for at mens grafikken har utviklet seg med lysets hastighet så har utviklingen av nye gameplay-konsepter omtrent stått stille i over et tiår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg