Testkise Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har engelsk versjon av Office XP, og kunne tenke meg fransk stavekontroll siden jeg bruker dette mye til studier. Men det virker ikke som om den ligger der. Er dette noe som må lastes ned? Leste noen innlegg om Proofing Tools, men disse er liksom bare for Office 2000. Jeg har prøvd å installere dette prog'et, men det funker ennå ikke. Noen ideer? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Installer ordboken fra Office cd`en :-) Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jo, det er vel greit nok det, men åssen gjør jeg det? I stavekontrollen ser jeg French (France) i listen, men den hopper bare tilbake til English (UK). Og i Set Language-menyvalget er French (France) haket av med et lite ABC-ikon, noe som kan virke som om den franske ordlisten er tilstede... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis du leter langt ned under office installasjonen så skal du kunne velge forskjellige ordbøker, desverre så har jeg ikke mulighet til å finne ut eksakt hvor. Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Takk! Får se om jeg finner det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå