AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Blir automatisk sur, er ikke fordi jeg vil ha dems kjæreste, vil bare ha kjæreste selv og da blir jeg først provosert og lei meg etter 30min senere hver gang! Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 17ff6...d67 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Høres ut som du er sjalu på dem ja. Har du prøvd å spørre om dere kan være sammen uten å prate om kjærester? Hvordan går det med å finne egen kjæreste? Mange som har kjæreste vil gjerne at andre skal være like heldig. Kan noen av vennene dine kjenne noen som passer for deg, som du kan prøve å gå ut med? Har du noen i kikkerten som du er interessert i? Om du vil ha kjæreste, så er det vel bare å prøve å finne noen. Det sies at man finner noen når man ikke leter, men det kan sikkert ikke skade å lete litt heller. Merker vennene dine at du blir provosert og lei deg? Hvordan reagerer de på dette? Det er ikke veldig lett å komme med gode råd merker jeg, kanskje andre har mer å komme med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå