Wooks Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg hadde da tenkt å kanskje gå for en oppgradering på skjermkort-fronten. Akkurat nå har jeg et godt system, men sliter litt med ytelsesproblemer på spesielt Battlefield 4 antageligvis på grunn av bruk av høy oppløsning. Har en GTX 690 installert på systemet og vurderer å selge det for å oppgradere til GTX 780, evt SLI ved senere anledning. For øyeblikket drar jeg Battlefield 4 på Ultra med 1920x1080 på omtrent 70 fps, men den faller ganske ofte ned til 40. Jeg spiller på oppløsningen 2560x1440 til vanlig og da ligger jeg på rundt 40-50 fps på Ultra. Ettersom kortet "kun" har tilgang på 2GB VRAM så tenker jeg at problemet ligger der. Ettersom det var en stund siden GTX 690 var nytt så er jeg usikker på hva slags pris som kunne vært passende. Selve kortet har blitt behandlet veldig pent og støv har blitt fjernet regelmessig. Er heller ingen skader og har ikke blitt OCed da det ikke har vært nødvendig. Mitt spørsmål er da, hva vil dere si er en god pris å be om for kortet? Endret 6. november 2013 av Wooks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå