Caleb Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vurderer å kjøpe Diablo3 til ps3, men jeg var veldig skuffet over pc versjonen å spillte bare gjennom det 1 gang før jeg ikke gadd mer. Jeg lurer egentlig på om det er verd det? Er det gøyere nå uten AH. Lurer også på om det fremdeles er endel som spiller det online, og hvordan er online community? Er det eventuelt noen her som spiller online enda som kunne ha lyst å spille sammen? Har dere et eget community? Takk for svar Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vurderer å kjøpe Diablo3 til ps3, men jeg var veldig skuffet over pc versjonen å spillte bare gjennom det 1 gang før jeg ikke gadd mer. Jeg lurer egentlig på om det er verd det? Er det gøyere nå uten AH. Lurer også på om det fremdeles er endel som spiller det online, og hvordan er online community? Er det eventuelt noen her som spiller online enda som kunne ha lyst å spille sammen? Har dere et eget community? Takk for svar Jeg synes spillet var bedre på konsoll, men ble fort lei etter å ha runda spillet på Inferno ett par ganger uten problem, man finner legendary/elite items alt for lett i konsoll utgaven, så hadde evt. venta til ps4 utgaven kommer siden man får tak i den kommende dlc`en til spillet på ps4 Min mage hadde ca 198k damage når jeg slutta å spille på ps3 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Har det både til PC og PS3. Foretrekker det på PS3 da lokal co-op fungerer utmerket. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Enig i at det dropper alt for mye legendary items. Likte det bedre når Diablo 3 kom ut på PC, da var det faktisk et skikkelig "kick" om det droppet et legendary item. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Vurderer å kjøpe Diablo3 til ps3, men jeg var veldig skuffet over pc versjonen å spillte bare gjennom det 1 gang før jeg ikke gadd mer. Jeg lurer egentlig på om det er verd det? Er det gøyere nå uten AH. PC-versjonen fjerner auksjonshusene i mars neste år. Uten det er den største fordelen med PS3-versjonen at du kan spille med fire stk offline på en konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå