Gjest Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Hei, jeg har et par bose q15 jeg kunne tenkt meg å bruke som handset til laptoppen jeg har på jobb. Det jeg har sett på så langt har vært å klippe kabelen og lodde om slik at jeg får en usb plukk hvor jacken er. Men har også vært inne på tanken å bruke bluetooth, men da trenger jeg en dongel som både kan sende og motta lyd da jeg vil bruke mikrofonen på kabelen til bose. Jeg har en dongel idag som gjør at jeg kan høre musikk over bluetooth men kan ikke "sende" lyd tilbake via denne. Noen som vet om en slik dongel?Har også lett litt etter et ekstern lydkort som har 4 pin jack til usb uten å finne noe her heller. Dette kan kanskje være litt vanskelig å forstå, så bare å spørre om noen lurer på noe. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 En tanke kan være et normalt USB-lydkort som du har sett på med inn- og ut-port. Så kan du kjøpe en splitter, som deler 4-punkts minijack til to 3-pins, en for lyd ut og en for lyd inn. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 En tanke kan være et normalt USB-lydkort som du har sett på med inn- og ut-port. Så kan du kjøpe en splitter, som deler 4-punkts minijack til to 3-pins, en for lyd ut og en for lyd inn. Den var ikke dum også så enkelt! Takk no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå