Gjest member-306761 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hei folkens. Jeg er da en jente på 22 år. Er overvektig, ikke så særlig høy mellom 155-160cm. Trener ikke så mye heller. Spørsmålet mitt er/det jeg lurer på: I det siste så har jeg vært tett i nesen om morgenen og når jeg legger meg om kvelden. Er ikke forkjølet, men kjenner jeg blir litt hæs når jeg er tett i nesen. Det forsvinner som regel ut over dagen. Har aldri smerter som jeg kjenner. Noen som vet hva som kan vere årsaken til dette? Det er svært irriterende med ett tett nesebor ^^ Håper på et bra og fort svar. Takk Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvordan er inneklimaet ditt? Varmt/kaldt, tørr eller fuktig luft, lufter du mye eller er alle ventiler stengt? Tørker du klær inne? Brenner mye stearinlys, røkelse, røyker du (inne)? Hjelper det på tetthet i nesa når du legger deg om du går en kveldstur før du legger deg? Lenke til kommentar
Gjest member-306761 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 De jeg bor hos fyrer endel i peisen, vi brenner stearinlys, tørker klær inne, men røyker ikke. MEn har venner på besøk som røyker i et rom . er ikke tett når jeg går ut liksom Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har det samme problemet når jeg har det varmt. Prøv å skru opp varmen også sitter du i ett varmt rom. Deretter så venter du til at du er ett i den ene nesen også går du deg en tur i kald luft. Etter dette så kan du se hvordan nesen din er. Hvis den blir bedre av å gå en tur så er det dette med at du har det for varmt i rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå