Gå til innhold

Hva er det kjedligste man kan gjøre?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

hva synes du er det kjedeligste folk snakker om?

har ikke noe spesielt jeg liker verst, det finnes så mye uinterresant å snakke om at jeg kan ikke velge noe

Lenke til kommentar

Kjedeligste i verden er å stå vakt for noe som egentlig ikke trenger å bli passet på. (du har selvsagt ingen mulighet til å gjøre noe annet)

Det går greit de første timene, men etter det så har du løst alle mulige verdensproblemer i hodet, og ellers tenkt over enhver situasjon du har vært i. Du sitter da til slutt med kun en tanke, og det er at du ikke har noen andre tanker.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Gå på t-bane i rushen og komme fra -20 grader ute, til å stå sild i tønne med varm jakke og superundertøy. For meg som er brillebruker i tillegg, tåkelegges brillene og jeg står der halvveis blind, mens svetten renner nedover pannen, nedover ryggen og bena.

Lenke til kommentar

Gå på t-bane i rushen og komme fra -20 grader ute, til å stå sild i tønne med varm jakke og superundertøy. For meg som er brillebruker i tillegg, tåkelegges brillene og jeg står der halvveis blind, mens svetten renner nedover pannen, nedover ryggen og bena.

Auch, XD

Det fikk dagen min til å føles bedre, takk. :p

Lenke til kommentar

Å prokrastinere kan bli ganske kjedelig etter hvert. Jeg pleier som regel å lese nettaviser når jeg utsetter skolearbeidet, og hvis jeg virkelig kvier meg for å starte med arbeidet pleier jeg å være så desperat at jeg til og med leser de "kjendis.no"-artiklene på Dagbladets hjemmesider.. Da vet jeg at skolearbeidet kommer til å bli hardt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...