EvilSeagull Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Naturfag på skolen tvshop stå i kø folk som snakker om ting du ikke bryr deg om hva synes du er det kjedeligste folk snakker om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 hva synes du er det kjedeligste folk snakker om? har ikke noe spesielt jeg liker verst, det finnes så mye uinterresant å snakke om at jeg kan ikke velge noe Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Kjedeligste i verden er å stå vakt for noe som egentlig ikke trenger å bli passet på. (du har selvsagt ingen mulighet til å gjøre noe annet) Det går greit de første timene, men etter det så har du løst alle mulige verdensproblemer i hodet, og ellers tenkt over enhver situasjon du har vært i. Du sitter da til slutt med kun en tanke, og det er at du ikke har noen andre tanker. Endret 8. november 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg er en av de personene som ikke er i stand til å kjede seg. Jeg underholder meg selv i mitt eget hodet. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Det kjedeligste man kan gjøre er vel å sitte å se på at gresset gror..... Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg er en av de personene som ikke er i stand til å kjede seg. Jeg underholder meg selv i mitt eget hodet. Hvilken form for hodeunderholdning er det snakk om? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 tvshop http://www.youtube.com/watch?v=77fxV8bDZhA Kødder ikke, jeg så faktisk det der på TV... Holdt på å daue av latter. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Glemte nesten... Treg PC, DET er det kjedeligste på jord. Kjedeligere enn å fysisk stå vakt alene i 10 timer pr dag. Intel c2d/pentium/celeron og Brodparten av AMD prosessorer er nær døden opplevelse i dag. Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Gå på t-bane i rushen og komme fra -20 grader ute, til å stå sild i tønne med varm jakke og superundertøy. For meg som er brillebruker i tillegg, tåkelegges brillene og jeg står der halvveis blind, mens svetten renner nedover pannen, nedover ryggen og bena. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Gå på t-bane i rushen og komme fra -20 grader ute, til å stå sild i tønne med varm jakke og superundertøy. For meg som er brillebruker i tillegg, tåkelegges brillene og jeg står der halvveis blind, mens svetten renner nedover pannen, nedover ryggen og bena. Auch, XD Det fikk dagen min til å føles bedre, takk. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Å prokrastinere kan bli ganske kjedelig etter hvert. Jeg pleier som regel å lese nettaviser når jeg utsetter skolearbeidet, og hvis jeg virkelig kvier meg for å starte med arbeidet pleier jeg å være så desperat at jeg til og med leser de "kjendis.no"-artiklene på Dagbladets hjemmesider.. Da vet jeg at skolearbeidet kommer til å bli hardt! Lenke til kommentar
Yelsent Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Tregt internett.Vente på å få mulighet til å utrette noe. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det kjedeligste er vel å høre på andre som tømmer seg til deg med totalt unyttig informasjon. Av en eller annen grunn så synes jeg ikke at det er så ille å vente på buss, jeg tenker alltid på ting jeg skal gjøre og drømmer meg bort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå