EvilSeagull Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Her er mine topp 5: 1. Litteraturhistorie 2. Vente 3. Se på et kunst-program 4. Bli med en veninnegjeng man ikke kjenner på shopping 5. Se i fotoalbum sammen med gamle folk som forteller historien bak hvert bilde Endret 6. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Eg var med deg heilt til punkt 5. Bøker er faktisk kuren for alle desse keisame tinga du nemnde. 4 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Bare vent til du blir voksen ... 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Bare vent til du blir voksen ... Å vente er det 2. kjedeligste jeg vet 5 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det kjedeligste er å holde på lenge med noen som aldri blir ferdig, og som man føler at man kanskje ikke får til. Til gjengjeld kan det være kjempeartig når man etterhvert blir ferdig, får det til, ser resultater. Om det med å se på bokstaver (lese bok): Det er like spennende eller kjedelig som å se på piksler på en skjerm (se film). Det kommer an på hvordan bokstavene eller pikslene er kombinert, hvilken historie de forteller. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Eg var med deg heilt til punkt 5. Bøker er faktisk kuren for alle desse keisame tinga du nemnde. Jeg var faktisk litt i stuss om den skulle står på topp 5. Jeg skal bytte den ut Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Å se i fotoalbum med gamle mennesker kan være kjempespennende. Men det kommer jo an på bildene og personen. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vente på en buss. Eventuelt er på en busstur biltur hvor mange har ingenting å høre på av underholdning. Noe av det værste jeg vet. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vente på andre mennesker. Vente på noe generelt. At du skal starte ditt favorittspill, så bestemmer det seg for å henge, og deretter slutte å virke. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Å se i fotoalbum med gamle mennesker kan være kjempespennende. Men det kommer jo an på bildene og personen. Mener du virkelig det? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Det kan helt klart være uhyre interessant om bildene er gode og vedkommende er en kunnskapsrik og god forteller. Men bilder fra Kjell og Bjørgs campingtur til Krøderen i 1976 pleier ikke være noen højdare. Endret 6. november 2013 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Yelsent Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vente på kollektivtransport ved forsinkelser. Legger gjerne til en fin liten dose frustrasjon og Monotone arbeidsoppgaver der du må være veldig møysommelig Pugge ting du har null interesse for Vasking 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Å lese lange innlegg på forum som bare er en blandig av sludder og uforståelighet. Og jeg leser og leser og leser i tilfelle det skal komme et poeng ... men så gjør det ikke det! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 1. Snakke med folk som "stjeler" deg fra andre samtaler fordi de aldri lar deg slippe til og bruker et kvarter på å si ting de kunne sagt på 15 sekunder. Du må gjerne si du liker Kurt Cobain, men jeg driter i hvordan du tolker tekstene hans og hva som er historien bak coveret til "Nevermind". 2. Litteraturhistorie 3. Vente på ting 4. Kunst på TV 5. Vaske 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) 1. Snakke med folk som "stjeler" deg fra andre samtaler fordi de aldri lar deg slippe til og bruker et kvarter på å si ting de kunne sagt på 15 sekunder. Du må gjerne si du liker Kurt Cobain, men jeg driter i hvordan du tolker tekstene hans og hva som er historien bak coveret til "Nevermind". Jeg kjenner en person som passer perfekt til den beskrivelsen. Han gir fullstendig blaffen i hva andre sier og driver å avbryter andre midt i en setning for å fortelle om ting som bare han selv interesserer seg for (metal-tekster, cover osv). Av og til får jeg lyst til å bare kaste han gjennom vinduet eller gi han et lite puff så han ramler utfor et stup! Eller kanskje jeg bare skal forgifte fiskepinnene hans så han slipper å lide. Han kommer til å forstå at det er for hans eget beste Endret 6. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det verste er vel egentlig å sitte på Flesland når tåka har lagt seg og du ikke vet når den vil klarne. Det er meget mulig flyet blir kansellert, men ikke sikkert, så du kan ikke dra hjem. Du har lest ut avisen og skulle gjerne hatt en til, men vil nødig reise deg, for da tar noen stolen. Det er kjedelig. Eller når du sitter på kystbussen i Arsvågen og ferga ikke vil legge til kai fordi det blåser for mye. Eller Dovrebanen når ledningen fryser til så toget ikke får nok strøm og holder 20 km/t. I det hele tatt, transportforsinkelser er fryktelig kjedelig. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg kjenner en person som passer perfekt til den beskrivelsen. Han gir fullstendig blaffen i hva andre sier og driver å avbryter andre midt i en setning for å fortelle om ting som bare han selv interesserer seg for (metal-tekster, cover osv). Av og til får jeg lyst til å bare kaste han gjennom vinduet eller gi han et lite puff så han ramler utfor et stup! Eller kanskje jeg bare skal forgifte fiskepinnene hans så han slipper å lide. Han kommer til å forstå at det er for hans eget beste Høres akkurat ut som fyren jeg snakker om Det mest irriterende med han er at han planter trynet sitt 10 cm fra trynet mitt når vi snakker, slik at 80 % av synsfeltet mitt til en hver tid er dekket av fjeset hans, uavhengig av om vi går, sitter eller springer. Ser på det som overveldende sannsynlig at jeg på et tidspunkt i studietiden kommer til å bli påkjørt som følge av at jeg snakker med han. Ikke at det hadde satt en demper for noe... Er som en mer intens utgave av han her: http://www.youtube.com/watch?v=NGVSIkEi3mM Endret 6. november 2013 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Høres akkurat ut som fyren jeg snakker om Det mest irriterende med han er at han planter trynet sitt 10 cm fra trynet mitt når vi snakker, slik at 80 % av synsfeltet mitt til en hver tid er dekket av fjeset hans, uavhengig av om vi går, sitter eller springer. Ser på det som overveldende sannsynlig at jeg på et tidspunkt i studietiden kommer til å bli påkjørt som følge av at jeg snakker med han. Ikke at det hadde satt en demper for noe... Er som en mer intens utgave av han her: http://www.youtube.com/watch?v=NGVSIkEi3mM Fytte grisen så jævlig! Men det finnes triks mot sånnt. Kjøp det en av de 5ml sprayflaskene på ebay og gå med den i lomma til envær tid. Når han kommer for nerme så sprayer du vann i trynet på han. Det funker på katter, og da funker det garantert på plageånder også 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Å bli lært opp i ting man kan fra før. Endret 9. november 2013 av Heatsink 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Naturfag på skolentvshop stå i kø folk som snakker om ting du ikke bryr deg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå