Gå til innhold

er det noen har noen game trix til CCG zero hour

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke spilt Zero:Hour så lenge, men den taktikken her skulle fungere ganske bra, av egen erfaring.

Dette trikset fungerer best som GLA stealth General (Base forsvaret og Tunellene til Stealth Generalen er usynlige) på Twillight Flame kartet, og det lønner seg å plassere seg på en av flankene;

-Dette er en rush taktikk så du må planlegge litt før du setter igang.

Første worker; ned til olja

Andre worker; bygger brakke

Tredje worker; bygge forsynings lager

Fjerde worker, løp mot det andre forsyningsdepoet litt lenger oppe

-når brakka er ferdig bygger du tunell nede ved olja, samtidig bygger du en rebel og oppgraderer capture buldings

-når supplien er ferdig bygger du et war factory, og når du har råd bygger du det andre forsyningslageret oppe ved det andre forsyinigsdepoet.

- ta så over olja (etter som dere har blitt enige om hvorvidt du skal ha en eller 2 oljer) bygg så 2 motorsykkler og sett på 2 workers (de nye motorsykklene kan faktisk kjøre ned det bratte stupet helt på siden av kartet, og opp den like bratte skråningen opp til fiendens base). kjør de to motorsykklene over klippen og snik dem inn på fiendes side. bygg et par, tja kanskje 3-4 tuneller der, men pass på å ikke bli sett.

-så er det bare å kose seg. jeg pleier å bygge 4 stk terrorister og en techical for å ta ut foryningen til fienden. derreter bygger jeg et par tuneller til. med et slik overtak på fienden skal det mye til for at dette ikke går din vei. Det er like artig hver gang, når det tyter ut units fra 10 forskjellige tuneller i basen deres, og de ikke skjønner et kvekk. personlig har jeg ikke tapt med denne taktikken ennå.

var dette uklart kan du sende meg en personlig medling og så kan jeg sende deg replayen. Lykke til :wink:

PS: 4-5 workers per. forsyningsdepo holder

Mvh Henrik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...