Simen1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Elkjøp selger begge for under hundrelappen uten binding. Hvilken bør jeg velge? Jeg ser E1050 er noe eldre, men den har i følge gsmarena FM-radio, noe etterfølgeren ikke har. På den andre siden tenker jeg at nyere = bedre og ser de har ulik skjermteknologi og batteritid. Så hvilken bør jeg velge som reservetelefon. Den vil forhåpentligvis bare ligge i en skuff. Det er først hvis min daglige telefon svikter jeg vil ta den i bruk inntil jeg får kjøpt en skikkelig telefon. GSMarena E1050 vs E1200 Elkjøp E1050 Elkjøp E1200 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ville nok ha valgt den nyeste. Det er som du sier kunn en reserve telefon. Bare husk på at den sannsynligvis bruker det store simkortet (er vel mest vanlig med micro \ nano sim idag?) Så da må du evt skaffe deg et adapter, ellers blir jo litt av poenget porte med reserve telefonen (så fremt du ikke har et vanlig sim kort fra før av). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå