Kurt Lekanger Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Telenor og DNB snart klar med lommebok til mobilen din.Viste ny betalingsløsning på Gulltasten Lenke til kommentar
tvv Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Telenor og DNB snart klar med lommebok til mobilen din. Viste ny betalingsløsning på Gulltasten Synes vel i grunn DnB burde få en Nettbank som er brukervennlig før de satser på dette ! Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kan bli problematisk når man mister telefonen eller tyver tar den. Først tapper de kortet uten å skrive en kode, å så kan de finne huset ditt å robbe det. Naijs 2 Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ikke før det blir enklere å traske med seg en telefon fremfor et kredittkort vil mobil betaling lønne seg! Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ikke før det blir enklere å traske med seg en telefon fremfor et kredittkort vil mobil betaling lønne seg! Enklere blir det vel ikke, men telefonen er nå noe de fleste alltid har i nærheten. Gleder meg i hvert fall jeg til jeg slipper å drasse på masse kort. Men at man kan klare seg helt uten kort er nok veldig langt frem i tid dessverre! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Enklere blir det vel ikke, men telefonen er nå noe de fleste alltid har i nærheten. Gleder meg i hvert fall jeg til jeg slipper å drasse på masse kort. Men at man kan klare seg helt uten kort er nok veldig langt frem i tid dessverre! Alle jeg kjenner har lomboka i nærheten alltid også, nesten i større grad enn telefonen. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg liker ihverfall denne løsningen bedre enn at mobilselskapet også blir bank (betaling via telefonregninga). Uansett, slik tingene utvikler seg er du antagelig rimelig f****d om du mister mobilen i 2020. Tipper den står får all komminikasjon, er din identifikasjon, holder alle penga dine samt fungerer som nøkkel til både bilen og leiligheten. Lenke til kommentar
Mr. mCASH Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 http://news.cnet.com/8301-1035_3-57441842-94/is-nfc-killing-google-wallet/ NFC er episk Lenke til kommentar
Mr. mCASH Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 http://techcrunch.com/2013/06/12/nfc/ Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 http://techcrunch.com/2013/06/12/nfc/ Au. Flaut å lese. Hvor fisefin skal mann være, er det så awkwaaaaard å bruke NFC altså? Høres ut som en artikkel fra TOPP (om det magasinet lever enda ). Hva med busskort mann må holde inntil kortlesere? Er det virkelig så flaut altså? Liker at Apple kjekker seg med at de klarer å dele over Wifi, heeeelt uten det utrolig pinlige NFC elementet. Som om det er det som er hele poenget. Newsflash til Apple: Ingen har problemer med å dele filer i 2013 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 jeg mistenker at få vil gjøre noe før Apple kommer med sin engen løsning , som så alle må inføre . Er det grunlag for min mistanke ? Om man ikke vil bruke pinkode på beløp under 200 burde være frivillig , ikke et tvang Lenke til kommentar
Mr. mCASH Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Betaling som funker på alle smarttelefoner (også din iPhone). Som ikke krever ny maskinvare og som trekke fra bankkonto, kredittkonto, visa og mastercard og der du kan velge om du ønsker å taste pin for småbeløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg