Gå til innhold

Hva synes du om The Stanley Parable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scoren på Metacritic er ikke fortjent, men det er absolutt en av årets beste interaktive filmer, i et år hvor vi har hatt utrolig mange av dem. Veldig interessant presentert, men spillet står og faller på fortelleren, siden det er ingenting å gjøre i The Stanley Parable, og heldigvis for spillet er monologene hans er både velskrevne og til tider morsomme. Hjelper også på at stemmeskuespilleren gjør en veldig god jobb.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Kjøpte dette på impuls i går og må jeg si jeg ble positivt overrasket. Utrolig trist, morsomt, spennende, mystisk, lekent, surrealistisk og filosofisk på samme tid.

Det var dog ikke verdt de 8euroene det kostet på Steam mtp levetid, akk ja, det ga meg i det minste en kul opplevelse jeg ikke har hatt før.

Lenke til kommentar

snip

Den må jeg innrømme at jeg sjekket opp på YouTube istedet for å spille i 4 timer. Knallbra spill, men det var veldig kort selv om man har mange måter å gå fram på.

Fortelleren holder jo hele spillet levende, og det fungerer veldig bra. Veldig Portal-stemning i grunn, og det ble jo mer av det da man besøkte Portal-verdenen.

Lenke til kommentar

Den må jeg innrømme at jeg sjekket opp på YouTube istedet for å spille i 4 timer. Knallbra spill, men det var veldig kort selv om man har mange måter å gå fram på.

Fortelleren holder jo hele spillet levende, og det fungerer veldig bra. Veldig Portal-stemning i grunn, og det ble jo mer av det da man besøkte Portal-verdenen.

Exactly! Det samme tenkte jeg etter å spilt gjennom noen "endinger" . Det er ikke mye forskjell i å se en "lets play" serie av spillet på Youtube, og å spille det selv. Men billig var det, så store tapet er det jo ikke.

Men 90% på Metacritic, hvor tidenes mest frie spill (hva valg og effekten av dine valg angår), Fallout New Vegas bare har 84%.....

Endret av Tormedspikeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...