DeathByDigital Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det hadde hjulpet mye å kunne kommunisere i bf. Og jeg har vel skjønt at ts er mest brukt. er det noen som har link eller en skrevet noob guide /med t-skje for å få ts til å fungere mot bf? Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Lenge siden jeg spilte i klan, men TS og VT er vel ikke noe man setter opp for å fungere mot et eget spill. Det er en applikasjon som kjører i bakgrunnen. Lei en TS eller VT server, installer klient, sett opp rett IP adresse mot serveren og lag brukere, sett opp hotkey (den knappen du bruker når du vil snakke med de andre på serveren), og thats it? Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Jeg hadde ts på bf3 en gang i tiden. Og mener å huske at jeg registrerte meg et eller annet sted slik at ts koblet seg opp mot rett lag på støttede servere.gammel og glemsk og husker ikke se Og å søke på teamspeak gir jo ikke få tråder. . Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er innebygget VOIP i BF4, standard knappen er vel venstre "ALT" knapp. Trykker du på den kan du snakke med de i squaden. Dog er det få som bruker den, bruker den ikke selv så vet ikke hvor godt det funker. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ingame chat på pc fungerer ganske greit. Har enda ikke møtt en enste som har brukt den. Hvis du ser etter noen å spille med, så last ned teamspeak så stikker du innom teamspeakserveren til NTF. IPen er "NTF.enjinvoice.com". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå