Petterahl Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei. Jeg kunne tenke meg å spille HL2 som alle andre. Derfor lurte jeg på om dette oppsettet ville holde? -AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Barton -TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB -Abit NF7 V2.0 Hovedkort -Og ikke minst GeForce2GTS 32 mb skjermkort Vet at skjermkortet er litt svakt men har jeg mulighet til å spille det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du vil nok klare å spille det, men ytelsen vil vel ikkje akkurat vere topp. Et nytt skjermkort hadde gjort seg Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Prøver du å være morsom eller? feil forum. og... NEI du kommer kanskje til å få 5-7fps i hl2 hvis du er heldig, noen kan spille på det, kanskje du Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Prøver du å være morsom eller? feil forum. og... Feil forum? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tror et skjermkort på 64 MB skulle gå. Nå er jo 64 MB snart minimumskravet på alle spill som kommer. I den første Battlefield var 32 mb mimimum og 64 for best ytelse. Du trenger nok et nyttt skjermkort, kan muligens gå, men da kan det nok hende at du må kjøre lav oppløsning, lave detaljer og det kommer sannsynligvis til å hakke. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 i PCGW har di estimert kravene til HL2: 1ghz 256 mb RAM geforce 2 men ideel spesefikasjon: 3ghz 512mb og ett godt skjermkort(i bladet står d: Geforce 4Ti, GeForceFX, Radeon 9500-9800) dette er jo bare estimerte krav Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Med minimum av grafikk vil du nok kunne spille det ja. Vil ikke gi noen gjetninger på FPS, men det vil nok hakke til tider også. har du en tusenlapp så kan du nok heve dette med et kjøp av nytt skjermkort. Og HL2 kommer jo ikke før juletider så du har litt tid å spare på Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg nytt skjermkort til HL2, og jeg vurderer ett bra, billig ATI 9600 (Pro,XT) Noen som har erfaring med noen av 9600-kortene? PS: Har ett GeForce 3 Ti200 som jeg skal bytte ut (trenger jeg å bytte det ut?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå