Makky Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har en Dell bærbar her med mulig defekt skjerm. Noen som kan bekrefte dette ved hjelp av bildene? Eller kan det være dårlig skjermkabel, inverter eller noe annet? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Defekt skjermkort er mer sannsynelig, men det er muligheter for at det kan være skjermen også. Vanskelig å si, men du kan gå ut i fra at det er skjermkortet etter det jeg har sett på skjermen din. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Holder også en knapp på skjermkortet. Du har ikke en skjerm/TV å koble den til for å være sikker? Vet ikke hvor gammel laptopen er, men flere av LCD skjermene Dell lagde i 2008-2009 hadde en god del problemer etterhvert som de ble eldre. Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sjekk om du får samme type feil på en ekstern skjerm. Har sett lignende på maskiner med hovedkort/gpu feil. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hej Makky Jeg vil råde dig til at prøve at køre en PSA, for at gennemteste maskinen for alle eventuelle hardware fejl. Dette gøres ved at trykke F12 ved opstart (Dell logo), og vælge "Diagnostics". Får du en fejlkode her, så send mig eventuelt en privat besked med servicetag & fejlkode, så undersøger jeg gerne sagen nærmere. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 "No problems have been found with this system so far". Ekstra test av minnet er vel ikke akkurat relevant her? LCD testen viste fargestripene og de var riktige bortsett fra "feilen på skjermen". Koblet maskinen til ekstern skjerm med VGA, og der er bilde helt fint. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da er det nok skjermen Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det lyder helt klart som en defekt LCD. Hvis du sender mig dit servicetag i en privat besked, vil jeg gerne checke din garanti status og se om jeg eventuelt kan hjælpe med at få den lavet. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Liten oppdatering, fikk et knalltilbud på nytt LCD panel via Dell direkte. Fulgte med full pakke; panel, kabel og inverter. I forhold til f.eks Ebay kostet det meg 250,- mer, og det var det verdt. - Fikk alt 2 dager etter bestilling - Garantert at varen er riktig Ble imponert over Dell i denne saken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå