fjarle Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kan de lykkes?Kazam Trooper og Thunder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Om de forbedrer spesifikasjonene, ja. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Med de prisene der trenger de ikke forbedre spesifikasjonene. De blir sikkert glimrende for mange. Selv vil jeg vente og se hva som kommer av Ubuntu-telefoner får jeg bestemmer meg. Jeg antar Kazam og de fleste andre vil tilby valg mellom Android og Ubuntu på samme maskinvare når Ubuntuen kommer på banen. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 ikke helt relevant, men hvilken film er det i hovedbildet? ser ut som min type film, men kan ikke si den virker kjent. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 Balli: Det er fra den nye Robocop-filmen som kommer til neste år. Lettbeint action-sci-fi er gull! Trailer (men muligens ikke den samme som lå på telefonene): 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Balli: Det er fra den nye Robocop-filmen som kommer til neste år. Lettbeint action-sci-fi er gull! Trailer (men muligens ikke den samme som lå på telefonene): http://youtu.be/ymMNEPfcO5M ny robocop? why was i not informed? awesome! takk for at svarte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg