Silence Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Jeg vet at dette ikke er nødvendig, men når alt annet er vannkjølt i gaming boksen min, så kan jeg like godt kvitte meg med de små irriterende 40mm'erne også :smile: Så, noen som har noen tips i å lage en (les: fire)? Får en del aluminiumsplater snart (5 stykk 1x1 m, 1mm tykt og 5 stykk 1x1m 2.2mm tykt) som jeg skal bruke til å lage en ny kasse. Kanskje jeg kan bruke litt av det til å lage en kjøler? Tips? Erfaringer? Alt mottas med takk. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Offtopic: Hvor har du kjøpt aliminiumsplatene og hvor mye kosta de? :smile: Lenke til kommentar
Silence Skrevet 9. august 2001 Forfatter Del Skrevet 9. august 2001 Har ikke kjøpt dem, fadern er i byggebransjen og plukka dem opp for meg hos en blekkenslager (eller heter det blikkenslager? En som fikser tak, med kobber og sånt - kirketak f.eks :smile: ) Jeg skal finne ut hva de koster og poste det senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå