Madridista1212 Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Den eneste forskjellen er egentlig klima og beliggenhet. Norge har f.eks folk fra hele verden som bor her, kulturer fra hele verden, teknologi osv. Hva skiller norge fra andre land? Er det noe som gjør nordmenn til nordmenn? Verden har samlet alle landene til å bli et land. Har dere nasjonalfølelse lenger ? Når dere ser norge mot tyskland i fotball f.eks? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 nordmann er for meg bare snakk om tid og sted Nå for tiden er den kjente nordmannen i endring Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Kultur- og mattradisjoner kanskje? USA har halloween. Tyskland har oktoberfest. Italia har pizza. Vent nå litt... 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 I Norge har vi bomstasjoner, arveavgift og eigendomsskatt, det gjør oss ganske så unike i grunn! 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Vi har jo vikingarven vår som er noe man kan velge å være stolt av. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Når man ser på mentaliteten mange idag har til førstegangstjeneste vill nok vikingene ikke engang voldtatt konene våre Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Hva skiller norge fra andre land? Fri fantasi, dog på den annen side er det også det samme som skiller andre land fra Norge .... så ikke engang det. Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 Den eneste forskjellen er egentlig klima og beliggenhet. Norge har f.eks folk fra hele verden som bor her, kulturer fra hele verden, teknologi osv. Hva skiller norge fra andre land? Er det noe som gjør nordmenn til nordmenn? Verden har samlet alle landene til å bli et land. Har dere nasjonalfølelse lenger ? Når dere ser norge mot tyskland i fotball f.eks? Jeg har nasjonalfølelse. Heier jo alltid på Norge i sport feks. Føler meg stolt av å være nordmann osv. Om det egentlig eksisterer noen stor forskjell fra Norge og landene rundt tviler jeg på, nasjonalfølelsen kan jo godt være noe man er lært opp til, men jeg liker den jeg. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. november 2013 Rapporter Del Skrevet 10. november 2013 ... nasjonalfølelsen kan jo godt være noe man er lært opp til, men jeg liker den jeg. http://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_syndrome 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå