Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røde øyne

Apocalyptoo

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste fått konstant veldig røde øyne. Altså du ser røde streker på øye hvitene om du kikker nert. På avstand ser øynene nesten rosa/rød ut.

Ser med andre ord ut som jeg har stormrøykt hasj. Noe jeg ikke har gjort. Derfor irriterer det meg veldig.

Problemet ble masse verre etter at jeg var på lang tur, å kjørte nesten hele natten. Ser sammenhengen, men da burde det jo gå over?

Sitter i tilleg mye forran data og tv. Men det har jeg gjort i mange år, så skjønner ikke hvorfor dette skulle plutsleig skje nå.

Noen som har samme problemet, eller vet hva som er årsaken/løsningen? :)

Endret av Apocalyptoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sover du lite? :)

Tja. Sover mye helgene, å ser fortsatt lite fremgang. Men i ukene blir de i hvertfall ikke mer en 6-7 timer i snitt.

PS: I dag da jeg våknet var det verre en noen gang, da vere hele siden på ene øyet rødt. Men gikk over utover dagen.

Men ja, du mener det er en sammenheng med for lite søvn? :)

Lenke til kommentar

Har en annen teori. Har i de siste merket at når air conditionen i bilen er på, så blir jeg litt ''trøtt'' i øynene på en måte. Støv kan også ha en innvirkning har jeg lest. Bilen min er vell snart 10 år, så tror kanskje de kan vere sammenhengen. Å i tilleg var det jo etter lang kjøringen det brøt ut på det verste!

Men så er det jo om morgonene det er verst da, så det passer ikke helt inn.

Men så skal prøve å holde me unna bilen i et par dager, ta bussen i stede å se om det her noen efekt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...