Gå til innhold

3 år gammel norsk jente kastes ut av Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En nydelig jente og ikke muslim. Hun bør vurderes.

Seriøst! Basere hvorvidt folk skal bli i landet eller ei på utseendet? Er du klar over hvor syk en slik tankegang er? Du har all rett til å tenke hva du vil, men visse tanker bør forbli inni hodet ditt.

Lenke til kommentar

Det var henne eller Mulla Krekar. En av dem måtte ut, og jenta protesterte minst.

Sku ønske de bare sendte Krekar på hue og ræva ut her i fra. Og håper han blir drept i hjemlandet. Og nei, hans liv er ikke verd like mye som det en vanlig Nordmanns liv er verd. Han er destruktiv, og blir han en fri man, og får han viljen sin så kommer han til å ta livet av mange mennesker... Sånn trangsynt menneske, vil nok verden klare seg uten.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sku ønske de bare sendte Krekar på hue og ræva ut her i fra. Og håper han blir drept i hjemlandet. Og nei, hans liv er ikke verd like mye som det en vanlig Nordmanns liv er verd. Han er destruktiv, og blir han en fri man, og får han viljen sin så kommer han til å ta livet av mange mennesker... Sånn trangsynt menneske, vil nok verden klare seg uten.

Hans liv er rett og slett verdt mer enn "3 år gammel jente". Velkommen til Norge! :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Det var henne eller Mulla Krekar. En av dem måtte ut, og jenta protesterte minst.

Og nå blir mulla kanskje satt fri også

Lenke til kommentar

Når du snakker om dem som har flyktet fra Norge så er eg usikker på hvem du sikter til?

Meg og Fredriksen ;)

Jeg er også med denne listen :) Dog har jeg ikke flyktet så langt. Halden er vel bare en times tid unna der jeg bor nå.

Ser denne ikke var kommet med i tråden:

Grønt lys for å sende norske Maria til Kenya

http://www.nrk.no/norge/retten-mener-maria-kan-sendes-ut-1.11336228

Dog, har det skjedd noe mer siden da?

Fant ikke mye mer, men dommen er anket til lagmannsretten, og Andenäs har vel allerede varslet at de tar denne saken så langt det går.

Og av de som synes dette er helt rett måte å behandle folk på, undrer jeg litt på hvor mange som ville protestert på at jeg kom "hjem" igjen for å motta stötte fra den norske staten.

Lenke til kommentar

Men det er altså et fascistisk tankegods. Får ikke det deg til å reflektere litt mer over standpunktet?

Ikke så veldig fascistisk egentlig... Folk som Mulla Krekar burde kastes på hue og ræva ut igjen om man først skal kaste noen ut.

Tenk på hvor mange uskyldige mennesker som blir kastet ut av landet: Folk som er i full jobb og som bidrar til verdiskapningen. Så har man sånne low-life som Mulla Krekar som får bli i landet og som tærer på skattekronene våre. Rettsvesenet koster jo.

Lenke til kommentar

Tenk på hvor mange uskyldige mennesker som blir kastet ut av landet: Folk som er i full jobb og som bidrar til verdiskapningen. Så har man sånne low-life som Mulla Krekar som får bli i landet og som tærer på skattekronene våre.

Nå høres det ut som om du graderer menneskeverdet, og fordeler oppholdstillatelse ut fra verdiskapning. De som har høy verdi, får bli i landet, de mindreverdige skal "kastes på hue og ræva ut igjen", for å bruke dine ord. Og hvordan avgjør du menneskeverdet? Ut fra verdiskapningen de bidrar til.

Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Svært bekymringsfullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...