Skatteflyktning Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Når du snakker om dem som har flyktet fra Norge så er eg usikker på hvem du sikter til? Meg og Fredriksen 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Meg og Fredriksen Bra. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er i norge pengene og mulighetene ligger, derfor vil mange hit, og ikke alltid med gode intensjoner... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvilke intensjoner er det som ikke er bra? Og hvordan håndterer man disse? Geir Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det var henne eller Mulla Krekar. En av dem måtte ut, og jenta protesterte minst. Lenke til kommentar
kuytdckgtc Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 En nydelig jente og ikke muslim. Hun bør vurderes. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 En nydelig jente og ikke muslim. Hun bør vurderes. Seriøst! Basere hvorvidt folk skal bli i landet eller ei på utseendet? Er du klar over hvor syk en slik tankegang er? Du har all rett til å tenke hva du vil, men visse tanker bør forbli inni hodet ditt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hehe, var nå ikke bare utseendet som ble kommentert. Just saying Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det var henne eller Mulla Krekar. En av dem måtte ut, og jenta protesterte minst.Sku ønske de bare sendte Krekar på hue og ræva ut her i fra. Og håper han blir drept i hjemlandet. Og nei, hans liv er ikke verd like mye som det en vanlig Nordmanns liv er verd. Han er destruktiv, og blir han en fri man, og får han viljen sin så kommer han til å ta livet av mange mennesker... Sånn trangsynt menneske, vil nok verden klare seg uten. 2 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Seriøst! Basere hvorvidt folk skal bli i landet eller ei på utseendet? Er du klar over hvor syk en slik tankegang er? Du har all rett til å tenke hva du vil, men visse tanker bør forbli inni hodet ditt.Han mente det ironisk. I andre tråder er han en hatsk muslimhater. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Sku ønske de bare sendte Krekar på hue og ræva ut her i fra. Og håper han blir drept i hjemlandet. Og nei, hans liv er ikke verd like mye som det en vanlig Nordmanns liv er verd. Han er destruktiv, og blir han en fri man, og får han viljen sin så kommer han til å ta livet av mange mennesker... Sånn trangsynt menneske, vil nok verden klare seg uten. Hans liv er rett og slett verdt mer enn "3 år gammel jente". Velkommen til Norge! 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Ser denne ikke var kommet med i tråden: Grønt lys for å sende norske Maria til Kenya http://www.nrk.no/norge/retten-mener-maria-kan-sendes-ut-1.11336228 Dog, har det skjedd noe mer siden da? Endret 2. februar 2014 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Så bra at noen gjør jobben sin i det offentlige. Nei vet ikke, er det ikke du som har kontroll på detta Skatteflykning? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det var henne eller Mulla Krekar. En av dem måtte ut, og jenta protesterte minst.Sku ønske de bare sendte Krekar på hue og ræva ut her i fra. Og håper han blir drept i hjemlandet. Og nei, hans liv er ikke verd like mye som det en vanlig Nordmanns liv er verd. Han er destruktiv, og blir han en fri man, og får han viljen sin så kommer han til å ta livet av mange mennesker... Sånn trangsynt menneske, vil nok verden klare seg uten. Og nå blir mulla kanskje satt fri også Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Og nei, hans liv er ikke verd like mye som det en vanlig Nordmanns liv er verd. Er dette en helt ny iberalistisk idé, dette at alle liv ikke har like mye verdi? Inntil denne dag har dette vært ansett som en fascistisk tanke.http://no.wikipedia.org/wiki/Likeverd Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Er dette en helt ny iberalistisk idé, dette at alle liv ikke har like mye verdi?Nei. Det er verken en ny eller en gammel... Det var bare min personlige mening. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Når du snakker om dem som har flyktet fra Norge så er eg usikker på hvem du sikter til? Meg og Fredriksen Jeg er også med denne listen Dog har jeg ikke flyktet så langt. Halden er vel bare en times tid unna der jeg bor nå. Ser denne ikke var kommet med i tråden: Grønt lys for å sende norske Maria til Kenya http://www.nrk.no/norge/retten-mener-maria-kan-sendes-ut-1.11336228 Dog, har det skjedd noe mer siden da? Fant ikke mye mer, men dommen er anket til lagmannsretten, og Andenäs har vel allerede varslet at de tar denne saken så langt det går. Og av de som synes dette er helt rett måte å behandle folk på, undrer jeg litt på hvor mange som ville protestert på at jeg kom "hjem" igjen for å motta stötte fra den norske staten. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Er dette en helt ny iberalistisk idé, dette at alle liv ikke har like mye verdi?Nei.Det er verken en ny eller en gammel... Det var bare min personlige mening. Men det er altså et fascistisk tankegods. Får ikke det deg til å reflektere litt mer over standpunktet? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Men det er altså et fascistisk tankegods. Får ikke det deg til å reflektere litt mer over standpunktet?Ikke så veldig fascistisk egentlig... Folk som Mulla Krekar burde kastes på hue og ræva ut igjen om man først skal kaste noen ut. Tenk på hvor mange uskyldige mennesker som blir kastet ut av landet: Folk som er i full jobb og som bidrar til verdiskapningen. Så har man sånne low-life som Mulla Krekar som får bli i landet og som tærer på skattekronene våre. Rettsvesenet koster jo. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Tenk på hvor mange uskyldige mennesker som blir kastet ut av landet: Folk som er i full jobb og som bidrar til verdiskapningen. Så har man sånne low-life som Mulla Krekar som får bli i landet og som tærer på skattekronene våre. Nå høres det ut som om du graderer menneskeverdet, og fordeler oppholdstillatelse ut fra verdiskapning. De som har høy verdi, får bli i landet, de mindreverdige skal "kastes på hue og ræva ut igjen", for å bruke dine ord. Og hvordan avgjør du menneskeverdet? Ut fra verdiskapningen de bidrar til. Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Svært bekymringsfullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå