Gå til innhold

Melilot om Melilot

Anbefalte innlegg

Heller irriterende optimist enn plagsom pessimist. (The famous words of ME)

Jeg heter Kikki, gammel traver fra Enebakk egentlig men har bodd mange plasser på østlandet så jeg er vel innbarka østlending. Trives godt her jeg bor på Otta, her er det stille og fredelig, KALDT men fredelig. (EN sammenheng kanskje?) Mesteparten av tiden tilbringer frøkna foran PCen. Jeg kan godt se en god film, eller hundre. Det meste går, bare det ikke er kliss klass. Liker også filmer der du må ha litt mer enn dugg i topplokket for å få med deg handlingen. Elsker å lese bøker. Sci-Fi og fantasy, men også krim og gode gamle slagere av hamsun. Ellers hva kan man si? Elsker vann, i alle former. Jeg er redd for ild, det skremmer meg. (Kan ha noe med at jeg har prøvd å tenne på huset en tre-fire ganger). Vaskemaskiner som sentrifugerer er også noe jeg forakter, samt plasten på dvd filmer. Isj. Jeg lo når Jack døde i Titanic og syns multi-orgasmer er oppskrytt. Kikki out

Ja, også har jeg passert the big three O!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du gård? Morsomt å sage, men man må nesten ha noe å sage på... kan jo ikke akkurat sage mennesker heller daaah...

Har ikke gård. Har hus. Trenger ved til fyring, også måtte jeg skifte noen planker når huset ble malt i sommer.

Lenke til kommentar

Jo, bra, takk! ;)

Er det mange otere på Otta?

Har ikke sett otere enda. Jeg så en gaupe for ikke lenge siden. Utrolig fin! :D

Handywoman! ;-) Er det et lovlig ord?

Det er lov! Eneste jeg ikke er begeistret for å bli kalt er SØT. Hvis du snur ordet så kan vi kanskje bli enige.

Lenke til kommentar

Har ikke sett otere enda. Jeg så en gaupe for ikke lenge siden. Utrolig fin! :D

Jøss, det er sjeldent. Det kan hende jeg også så en engang. Men det var ganske lang avstand. Og litt skumring. :p

Det er lov! Eneste jeg ikke er begeistret for å bli kalt er SØT. Hvis du snur ordet så kan vi kanskje bli enige.

Hehe, skal ikke gjenta seg. ;)

(Handlet mer om teorier om utseende enn personkarakteristikk.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...