Skandinav Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Synes det luktet litt troll når klikket på linken til diskusjon.no idag Endret 6. november 2013 av TOMpsy Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Lukter litt ugler i mosen ja. Hvis man først skal finne på noe, hvorfor ikke være mer kreativ? Jeg har forsøkt å svare utifra at det er reellt, mrn kan hende at det var noen som prøvde å få en god latter. Er veldig mange som poster anonymt uten at man nødvendigvis hadde trengt det føles det som, men folk har ulike grenser for hva som er for privat eller de ikke vil andre skal vite. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg ser ingen grunn til å slå opp. At dere ikke snakker sammen, tyder på at det ikke finnes problemer i forholdet. Tale er sølv, tie er gull. Selv hadde jeg en kjæreste da jeg var 14 år gammel og jeg tror aldri at vi formelt avsluttet forholdet, så vi er vel egentlig sammen ennå, mer enn 6 år senere. Og jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har hatt et bedre forhold. 2 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 jeg er bare 11 år Anonymous poster hash: a2722...ab3 Jeg må si at jeg lo igjennom samtlige innlegg her, så kom denne søte posten. Dere er ikke sammen lengre, det er uoffisielt offisielt. Time to find a rebound! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå