AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har en kjæreste, men vi snakker veldig lite sammen. Vi har vært sammen i snart 2år. Jeg har tenk på å slå opp, men jeg er av den sjenerte typen og sier ikke stort... Pluss at vi ikke har snakket amsammen siden starten av sommerferien, så det blir litt klient å plutselig snakke med henne...? Hvordan kan jeg gjøre det på best mulig måte??? Anonymous poster hash: a2722...ab3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Du er sammen med noen du ikke har snakket med på fem måneder? Da vil jeg anse forholdet som avsluttet. Endret 5. november 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Sikker på at du ikke har gått glipp av at hu har gjort det slutt her? 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Sikker på at du ikke har gått glipp av at hu har gjort det slutt her? det er det jeg også lurer på... Noen bra måte å spørre om det på, uten å si det rett ut? Anonymous poster hash: a2722...ab3 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Forholdet ble nok slutt for lenge siden. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 ... hæ? Jeg antar at dette er et avstandsforhold/internettforhold? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er nok slutt allerede. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Om dere ikke har pratet sammen på så lenge, så kan jeg ikke annet enn å være enig med de over. Høres ut som det ble slutt for lenge siden, uten at du fikk beskjed. Det har ikke vært noe form for kontakt mellom dere? Sms? Mail? Pm? 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har ikke du snakket sammen på et halvt år er dere ikke sammen lenger. Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du kan ikke slå opp fordi dere ikke snakker sammen? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 De har ikke pratet sammen på fem mnd. Har ikke inntrykk av at de har møttes heller eller har planer om å møtes. Hva slags forhold er det? Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 De har ikke pratet sammen på fem mnd. Har ikke inntrykk av at de har møttes heller eller har planer om å møtes. Hva slags forhold er det? Det er vel omtrent så nærme definisjonen på "et ikke forhold" som det er mulig å komme Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Det er vel omtrent så nærme definisjonen på "et ikke forhold" som det er mulig å komme Tror det må være noe slikt TS, om du har noe som tilhører henne, så kan du jo f.eks. høre om hun vil ha det tilbake. Du kan i alle fall regne deg som singel. Edit: skrivefeil. Endret 6. november 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 De har ikke pratet sammen på fem mnd. Har ikke inntrykk av at de har møttes heller eller har planer om å møtes. Hva slags forhold er det? Vi har snakka litt på SnapShat men det er det. hun r også av den sjenerte typen. Men det "værste" er at vi går i samma klasse... Anonymous poster hash: a2722...ab3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vi har snakka litt på SnapShat men det er det. hun r også av den sjenerte typen. Men det "værste" er at vi går i samma klasse... Anonymous poster hash: a2722...ab3 Føler jeg går glipp av noe her. What? 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dere er kjærester, har ikke snakket med hverandre på 5 mnder og går i samme klasse? Hva slags forhold er det? Du kan ikke være gammlere enn 10-12år? 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Okei, så dere går i samme klasse også? Da ser dere jo hverandre rimelig ofte... Send henne en snap med en tekst på? Spør når dere skal feire jubileum eller noe? Eller spør om det er noe mellom dere enda eller hva hun vil... Virker veldig rart da. Hva slags snaps sender hun? Er det kjæresteaktig? Om du har lyst til å være kjæreste med henne, så bør du i alle fall prate med henne om det og se om det er en enighet ang forholdstatus. Deretter bør dere begynne å henge litt sammen og prate sammen, kanskje holde hender eller noe. Jeg må tilstå at det virker som om du er ganske ung, hvor gammel er du TS? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 jeg er bare 11 år Anonymous poster hash: a2722...ab3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 jeg er bare 11 år Anonymous poster hash: a2722...ab3 Det endrer saken litt Men jeg ville likevel pratet med henne for å se om hun har lyst til å være kjærester. Selv om man er 11, så vil man vel prate sammen og henge sammen når man er kjærester + kanskje holde litt hender? Er du forelsket i henne? Du sier at du ønsker å slå opp? Når dere ikke har pratet sammen på så lenge, hva med å bare behandle henne som en venninne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå